Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 514 takich materiałów
    "Wyścigi" spod świateł. Dynamiczne ruszenie spod świateł na DK72 w Łodzi. To swojego rodzaju autostrada w mieście. Kierowca Subaru wziął sobie to do serca i sprytnym manewrem chciał znaleźć się przed autorem nagrania. To mu się udało. Przyśpieszenie to jedno, ale kiedyś trzeba się zatrzymać. Subaru miało z tym spore problemy i zatrzymało się dopiero na taksówce.
    Niesprawne hamulce i zapewne łyse opony?
    28.01.2024 Łódź
    2 lutego 2024, 0:01 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    No i zabraliśmy loncina na testy, w dodatku sprawdziliśmy czy warto kupić plastikowe "łańcuchy" na opony czy prościej, lepiej i taniej wkręcić wkręty
    28 stycznia 2024, 10:28 przez ~sssss | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    ssss

    Wymiana opon na zimowe - co warto wiedzieć? – Zwykle pierwszy śnieg jest impulsem do wymiany opon na zimowe. I chociaż aura w ostatnich latach pokazała, że pierwszy śnieg nie zalega zbyt długo, to znacząco utrudnia jazdę i staje się uciążliwością dla kierowców. Te kilka dni wystarczy, żeby skokowo wzrosła liczba kolizji drogowych, osunięć do przydrożnych rowów czy paraliżu komunikacyjnego na niewielkich wzniesieniach. Warto więc odpowiednio przygotować się do zimy.
Kiedy zmienić opony na zimowe?
Wymiana opon na zimowe może nastąpić już w momencie, kiedy temperatura spada poniżej 7 stopni Celsjusza. Dlaczego? Ponieważ w takiej temperaturze guma opon letnich twardnieje, co przekłada się na mniejszą przyczepność, obniżoną stabilność jazdy oraz dłuższą drogę hamowania.
Nie należy więc czekać do wystąpienia opadów śniegu lub gołoledzi. Warto wymianę opon na zimowe zaplanować odpowiednio wcześniej. Po pierwsze unikniesz kolejek w zakładach wulkanizacyjnych, a po drugie zima nie zaskoczy Cię w trasie i zwiększysz swoje bezpieczeństwo na drodze. Oszczędź więc sobie stresu i zainwestuj w wysoki komfort podróżowania.
Czy opony całoroczne nie są wystarczające?
Opony całoroczne wciąż jeszcze dopuszczone są do jazdy w sezonie zimowym, choć coraz więcej państw ogranicza ten przywilej. Nie bez powodu. Opony wielosezonowe latem nie są tak twarde, a zimą tak miękkie jak opony sezonowe. Mają być uniwersalne, a to oznacza, że głębokość i kształt bieżnika nie są aż tak skuteczne w odprowadzaniu spod kół śniegu czy błota pośniegowego. Również przyczepność jest nieco mniejsza, niż przy typowo zimowych oponach. Poza tym jazda w różnych warunkach, latem po gorącym asfalcie, a zimą po zamarzniętej nawierzchni sprawia, że ogumienie dość szybko traci swoje właściwości. Należałoby je poddawać regularnym przeglądom. Czy ktoś o tym pamięta? A czy ktoś rzeczywiście inwestuje w takie przeglądy?
Zastanawiasz się nad wyborem pomiędzy oponami zimowymi, a całorocznymi? Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj: https://autosearch.pl/opony-caloroczne-czy-sezonowe-co-wybrac/.
Co świadczy o wysokiej efektywności opon zimowych?
Opony zimowe posiadają właściwości, które zapewniają kierowcy bezpieczną i stabilną jazdę. Najważniejsze z nich to te, dzięki którym poczujesz różnicę w prowadzeniu samochodu:
 miękka i elastyczna mieszanka gumowa opony, która zapewnia większą przyczepność w niskich temperaturachgłębokie do 4 milimetrów rowki bieżnika, skuteczniej wbijające się w śniegkształt bieżnika z kierunkowymi rowkami, odprowadzającymi wodę lub błoto oraz zapewniającymi optymalną sterowność i efektywne hamowanielamele z boku bieżnika ułatwiające ruszanie i hamowanieWybór opon zimowych w dużej mierze uzależniony jest od trasy, którą kierowca pokonuje najczęściej. Opony zimowe różnią się od siebie chociażby bieżnikiem (symetryczny, asymetryczny, kierunkowe rowki w kształcie litery V). Które opony zimowe będą zatem najlepsze do Twojego samochodu, stylu jazdy i dystansów, jakie pokonujesz?
Jak rozpoznać opony zimowe?
Opony zimowe to tylko i wyłącznie te, które posiadają graficzne oznaczenie 3PMSF, obrazujące płatek śniegu na tle trzech górskich szczytów. To jedyne opony, które według Unijnej Dyrektywy z 2012 roku posiadają zimowe właściwości. Opony często sprzedawane jako zimowe z oznaczeniem M+S, dopuszczone są do jazdy w zmiennych warunkach (błoto plus śnieg), nie są jednak oponami typowo zimowymi. Na takim ogumieniu nie wjedziemy więc do żadnego państwa, które wymaga na zimę zmiany opon na zimowe.

    Zwykle pierwszy śnieg jest impulsem do wymiany opon na zimowe. I chociaż aura w ostatnich latach pokazała, że pierwszy śnieg nie zalega zbyt długo, to znacząco utrudnia jazdę i staje się uciążliwością dla kierowców. Te kilka dni wystarczy, żeby skokowo wzrosła liczba kolizji drogowych, osunięć do przydrożnych rowów czy paraliżu komunikacyjnego na niewielkich wzniesieniach. Warto więc odpowiednio przygotować się do zimy.

    Kiedy zmienić opony na zimowe?

    Wymiana opon na zimowe może nastąpić już w momencie, kiedy temperatura spada poniżej 7 stopni Celsjusza. Dlaczego? Ponieważ w takiej temperaturze guma opon letnich twardnieje, co przekłada się na mniejszą przyczepność, obniżoną stabilność jazdy oraz dłuższą drogę hamowania.

    Nie należy więc czekać do wystąpienia opadów śniegu lub gołoledzi. Warto wymianę opon na zimowe zaplanować odpowiednio wcześniej. Po pierwsze unikniesz kolejek w zakładach wulkanizacyjnych, a po drugie zima nie zaskoczy Cię w trasie i zwiększysz swoje bezpieczeństwo na drodze. Oszczędź więc sobie stresu i zainwestuj w wysoki komfort podróżowania.

    Czy opony całoroczne nie są wystarczające?

    Opony całoroczne wciąż jeszcze dopuszczone są do jazdy w sezonie zimowym, choć coraz więcej państw ogranicza ten przywilej. Nie bez powodu. Opony wielosezonowe latem nie są tak twarde, a zimą tak miękkie jak opony sezonowe. Mają być uniwersalne, a to oznacza, że głębokość i kształt bieżnika nie są aż tak skuteczne w odprowadzaniu spod kół śniegu czy błota pośniegowego. Również przyczepność jest nieco mniejsza, niż przy typowo zimowych oponach. Poza tym jazda w różnych warunkach, latem po gorącym asfalcie, a zimą po zamarzniętej nawierzchni sprawia, że ogumienie dość szybko traci swoje właściwości. Należałoby je poddawać regularnym przeglądom. Czy ktoś o tym pamięta? A czy ktoś rzeczywiście inwestuje w takie przeglądy?

    Zastanawiasz się nad wyborem pomiędzy oponami zimowymi, a całorocznymi? Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj: https://autosearch.pl/opony-caloroczne-czy-sezonowe-co-wybrac/.

    Co świadczy o wysokiej efektywności opon zimowych?

    Opony zimowe posiadają właściwości, które zapewniają kierowcy bezpieczną i stabilną jazdę. Najważniejsze z nich to te, dzięki którym poczujesz różnicę w prowadzeniu samochodu:

    miękka i elastyczna mieszanka gumowa opony, która zapewnia większą przyczepność w niskich temperaturachgłębokie do 4 milimetrów rowki bieżnika, skuteczniej wbijające się w śniegkształt bieżnika z kierunkowymi rowkami, odprowadzającymi wodę lub błoto oraz zapewniającymi optymalną sterowność i efektywne hamowanielamele z boku bieżnika ułatwiające ruszanie i hamowanie

    Wybór opon zimowych w dużej mierze uzależniony jest od trasy, którą kierowca pokonuje najczęściej. Opony zimowe różnią się od siebie chociażby bieżnikiem (symetryczny, asymetryczny, kierunkowe rowki w kształcie litery V). Które opony zimowe będą zatem najlepsze do Twojego samochodu, stylu jazdy i dystansów, jakie pokonujesz?

    Jak rozpoznać opony zimowe?

    Opony zimowe to tylko i wyłącznie te, które posiadają graficzne oznaczenie 3PMSF, obrazujące płatek śniegu na tle trzech górskich szczytów. To jedyne opony, które według Unijnej Dyrektywy z 2012 roku posiadają zimowe właściwości. Opony często sprzedawane jako zimowe z oznaczeniem M+S, dopuszczone są do jazdy w zmiennych warunkach (błoto plus śnieg), nie są jednak oponami typowo zimowymi. Na takim ogumieniu nie wjedziemy więc do żadnego państwa, które wymaga na zimę zmiany opon na zimowe.

    21 grudnia 2023, 3:50 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych
    TOP 10 Najlepsze opony zimowe z gamy Premium.
    W dzisiejszym odcinku poznacie najciekawsze propozycje opon zimowych w rozmiarze 225/50/17.
    Czym są opony premium?
    Oczywiście, co zresztą wiecie z moich filmów, da się znaleźć interesującą oponę z gamy budżetowej, która jest specjalistą od danych warunków, trakcja na śniegu, ścieralność, ekonomia.
    Natomiast jeżeli potrzebujemy opony zimowej, która działa w szerszym spektrum nawierzchni, wtedy potrzebujemy rozwiązania z wyższej półki.
    23 listopada 2023, 17:22 przez radzioflatout (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.youtube.com/motolab

    Czas trochę wyluzować, spalić kapora w Naszym E46 aby wyrównać bieżnik, dobrze dotrzeć silnik, odpowiedzieć na kilka pytań, które zadaliście jakiś czas temu za pośrednictwem FB, IG czy YT a na końcu zdradzić co teraz robi Szakal kiedy nie ma go na warsztacie w V8 Customs w Polsce!

    ----------------------------------
    Zapraszamy do naszego warsztatu:
    20 października 2023, 13:24 przez V8Customs (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.youtube.com/v8customs

    Jak Continental testuje opony w swoim ośrodku zwanym Contidrom?
    Czy zastanawialiście się kiedyś jak wygląda przyznawanie ocen na kartach?
    W dzisiejszym filmie zobaczycie jak testowane są opony przed wprowadzeniem ich na rynek.
    Zobaczycie również jak przyznawane są poszczególne oceny, które później widzicie na etykietach opon.
    17 października 2023, 18:17 przez radzioflatout (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.youtube.com/motolab

    10 września 2023, 22:34 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    2 września 2023, 23:54 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BARUM BRAVURIS 5HM to budżetowa propozycja również do aut o wyższych osiągach.
    Opony Barum słyną z generowania długich przebiegów.
    My postanowiliśmy je sprawdzić w BMW serii 5 podczas podróży do Czech na Rajd Barum Zlin.
    Posłuchajcie dla kogo są opony Barum Bravuris.
    29 sierpnia 2023, 19:16 przez radzioflatout (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.youtube.com/motolab