Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 48 takich materiałów
    10 lutego 2024, 9:47 przez Maniekvip (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Cześć! Zapraszam Cię w zimową podróż autem Maxus Euniq 6 w wersji 70 kWh.

    Sprawdźmy razem zużycie energii przy prędkościach: 120, 110, 100, 90 km/h i w mieście oraz zasięg auta przy powyższych.

    Warunki:
    - Temperatura 0 stopni
    - Trasa S7 Gdańsk - Warszawa 333 km

    Jakie średnie zużycie energii obstawiasz?

    Zapinaj pasy i jedziemy!
    27 lutego 2023, 9:16 przez BEZSZELESTNI (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.bezszelestni.pl

    ✅ Jakie wady i zalety ma Model S ogólnie, a jakie tylko 1 seria?
    ✅ Czy darmowe ładowanie to atrakcyjna opcja?
    ✅ Czego spodziewać się po 8-letniej Tesli z przebiegiem 315k?
    ✅ Tryb kempingowy i inne bajery.
    ✅ Degradacja baterii, zasięg, średnie zużycie energii.
    5 listopada 2022, 11:22 przez BEZSZELESTNI (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.bezszelestni.pl

    Toyota – Toyota Land Cruiser J40 została po raz pierwszy zaprezentowana w 1960 roku. W rzeczywistości pojazd był zmodernizowaną wersją J20. Zaoferowane zostały trzy podwozia o różnych rozstawach osi, krótkie: J40, J41 i J42, średnie: J43, J44 i J46 oraz długie: J45 i J47. Na bazie krótkiego i średniego nadwozia zbudowane zostały wersje z miękkim i twardym dachem, a na długim pickup i kombi. W 1967 roku wersję kombi zastąpił model J55 dzięki czemu produkcję pojazdu rozdzielono na dwa odrębne modele.
Seria J40 oferowana była na świecie do 1984 roku, gdy pojawiła się seria J70. Auto produkowane było do 2001 roku w Brazylii jako Toyota Bandeirante.
Produkcję wersji Bandeirante przeznaczonej na rynek brazylijski rozpoczęto w 1959 roku. W 1973 roku w pojazdach zastosowane zostały wysokoprężne jednostki napędowe konstrukcji Mercedes-Benz. Od 1983 roku montowano w pojeździe prostokątne reflektory, a dwa lata później zmieniona została deska rozdzielcza. W 1994 roku wysokoprężne jednostki Mercedesa zastąpione zostały jednostkami skonstruowanymi przez należącą do Toyoty firmę Daihatsu. Produkcję pojazdu zaprzestano w 2001 roku.

    Toyota Land Cruiser J40 została po raz pierwszy zaprezentowana w 1960 roku. W rzeczywistości pojazd był zmodernizowaną wersją J20. Zaoferowane zostały trzy podwozia o różnych rozstawach osi, krótkie: J40, J41 i J42, średnie: J43, J44 i J46 oraz długie: J45 i J47. Na bazie krótkiego i średniego nadwozia zbudowane zostały wersje z miękkim i twardym dachem, a na długim pickup i kombi. W 1967 roku wersję kombi zastąpił model J55 dzięki czemu produkcję pojazdu rozdzielono na dwa odrębne modele.

    Seria J40 oferowana była na świecie do 1984 roku, gdy pojawiła się seria J70. Auto produkowane było do 2001 roku w Brazylii jako Toyota Bandeirante.

    Produkcję wersji Bandeirante przeznaczonej na rynek brazylijski rozpoczęto w 1959 roku. W 1973 roku w pojazdach zastosowane zostały wysokoprężne jednostki napędowe konstrukcji Mercedes-Benz. Od 1983 roku montowano w pojeździe prostokątne reflektory, a dwa lata później zmieniona została deska rozdzielcza. W 1994 roku wysokoprężne jednostki Mercedesa zastąpione zostały jednostkami skonstruowanymi przez należącą do Toyoty firmę Daihatsu. Produkcję pojazdu zaprzestano w 2001 roku.

    Volkswagen – Wersja była produkowana od 2004 do 2008 roku. VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 147 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback wynosi 200 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 243 km/h. Silnik VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback osiąga moment obrotowy 280 Nm. VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback wynosi około 8.0 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4216 mm długości, 1759 mm szerokości, 1485 mm wysokości.
    Wersja była produkowana od 2004 do 2008 roku. VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

    Moc maksymalna wynosi 147 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback wynosi 200 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 243 km/h. Silnik VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback przypadają 4 zawory.

    Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback osiąga moment obrotowy 280 Nm. VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback to benzyna.

    Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback wynosi około 8.0 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4216 mm długości, 1759 mm szerokości, 1485 mm wysokości.
    Porsche 911 GT2 RS COUPE 991 II 3.8 – Porsche 911 GWersja była produkowana od 2017 do 2019 roku. PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 to klasa luksusowe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 515 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 wynosi 700 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 340 km/h. Silnik PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 jest typu boxer posiadający 6 cylidrów o pojemności 3800 cm3. Na każdy cylinder w silniku PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 osiąga moment obrotowy 750 Nm. PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 posiada napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 to benzyna.

Średnie spalanie PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 wynosi około 11.8 l na 100km. Warto nadmienić, że PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 posiada 2 drzwi, 2 siedzenia. Wymiary samochodu: 4549 mm długości, 1880 mm szerokości, 1297 mm wysokości.

T2 RS COUPE 991 II 3.8 700KM
    Porsche 911 GWersja była produkowana od 2017 do 2019 roku. PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 to klasa luksusowe samochodów osobowych.

    Moc maksymalna wynosi 515 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 wynosi 700 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 340 km/h. Silnik PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 jest typu boxer posiadający 6 cylidrów o pojemności 3800 cm3. Na każdy cylinder w silniku PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 przypadają 4 zawory.

    Cały układ napędowy PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 osiąga moment obrotowy 750 Nm. PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 posiada napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 to benzyna.

    Średnie spalanie PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 wynosi około 11.8 l na 100km. Warto nadmienić, że PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 posiada 2 drzwi, 2 siedzenia. Wymiary samochodu: 4549 mm długości, 1880 mm szerokości, 1297 mm wysokości.

    T2 RS COUPE 991 II 3.8 700KM
    Lusso – Silnik: V12 6,3 l 681 KM
Skrzynia biegów: 7-biegowa dwusprzęgłowa
Rodzaj napędu: AWD
Prędkość maksymalna: 335 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h: 3,4 s
Przyspieszenie 0-200 km/h: 10,5 s
Długość drogi hamowania 100-0 km/h: 34m
Długość drogi hamowania 200-0 km/h: 138m
Średnie spalanie: 15,3 l/100km
    Silnik: V12 6,3 l 681 KM
    Skrzynia biegów: 7-biegowa dwusprzęgłowa
    Rodzaj napędu: AWD
    Prędkość maksymalna: 335 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 3,4 s
    Przyspieszenie 0-200 km/h: 10,5 s
    Długość drogi hamowania 100-0 km/h: 34m
    Długość drogi hamowania 200-0 km/h: 138m
    Średnie spalanie: 15,3 l/100km
    Grosser – Kawał dobrej niemieckiej maszyny.
V8 6.3L 250KM
0-100 9.7
v-max 205
średnie zużycie paliwa 17.8L
auto używane głównie przez dyktatorów
i Elvisa Presleya
    Kawał dobrej niemieckiej maszyny.
    V8 6.3L 250KM
    0-100 9.7
    v-max 205
    średnie zużycie paliwa 17.8L
    auto używane głównie przez dyktatorów
    i Elvisa Presleya
    Takie tam średnie spalanko po drobnej zabawie – Było by większe, ale na plac trzeba było kulturalnie dojechać i tak samo kulturalnie z niego wrócić. I tym samym nie przebiłem Moto Doradcy. Średnia z 45 minut... Jeszcze jak znów popada powtórzę wypad. Bowiem nauka tego jak auto zachowuje się na śliskim jest bezcenna. I przy okazji teraz muszę wyrobić sobie od nowa nawyki wychodzenia z opresji. Zwłaszcza, ze gaz dodaję rękami. No muszę sobie wszystko w głowie od nowa poukładać.
    Było by większe, ale na plac trzeba było kulturalnie dojechać i tak samo kulturalnie z niego wrócić. I tym samym nie przebiłem Moto Doradcy. Średnia z 45 minut... Jeszcze jak znów popada powtórzę wypad. Bowiem nauka tego jak auto zachowuje się na śliskim jest bezcenna. I przy okazji teraz muszę wyrobić sobie od nowa nawyki wychodzenia z opresji. Zwłaszcza, ze gaz dodaję rękami. No muszę sobie wszystko w głowie od nowa poukładać.
    13 stycznia 2017, 3:40 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Ciekawe jakie miał średnie spalanie –
    8 października 2016, 0:18 przez cax (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)