Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 545 takich materiałów
    Najczęstsze problemy techniczne motocykli Kawasaki – Motocykle Kawasaki, produkowane od lat 50. ubiegłego wieku w Japonii, cieszą się pozytywnymi opiniami. Wielu fanów motoryzacji jest przekonanych, że motocykle Kawasaki są solidnie zbudowane, wydajne i trwałe.
Użytkownicy doceniają solidność i jakość tych maszyn, ale jednak zauważają, że w przypadku niezawodności dużo zależy od modelu, rocznika, a także od tego, jak dany egzemplarz jest użytkowany. Jakie więc problemy techniczne trapią te maszyny i z jakich powodów motocykliści zmuszeni są korzystać z pomocy serwisu?
Historia Kawasaki
Motocykle Kawasaki są produkowane przez japońską firmę Kawasaki Heavy Industries, Ltd. (KHI). Innowacyjne projekty i wydajne silniki sprawiły, że marka szybko zajęła wysoką pozycję na rynku i wciąż wprowadza nowe modele. Dopracowane przez inżynierów innowacje technologiczne zapewniają komfort z jazdy, większe bezpieczeństwo, ale także dają sporo frajdy miłośnikom mocnych wrażeń na całym świecie.
Co ciekawe, Kawasaki Heavy Industries produkuje również lokomotywy, statki, samoloty, urządzenia przemysłowe i produkty elektroniczne. A jednak to właśnie motocykle są najbardziej rozpoznawalne, nawet wśród osób, które nie interesują się motoryzacją. I chociaż Kawasaki ma nawet wkład w wyścigi motocyklowe, także produkty tej marki od czasu do czasu mogą sprawić kłopot użytkownikom.
Od czego zależą problemy z motocyklami Kawasaki?
Zawsze należy pamiętać, że według jednych użytkowników motocykl może być niezawodny, a inni mogą mieć negatywne doświadczenia z daną marką lub konkretnym modelem. Dużo jednak zależy od warunków użytkowania, od tego, jak motocykl jest eksploatowany, czy przechodzi regularne serwisy, jakie części są używane do jego naprawiania i kto zajmuje się naprawą oraz serwisem. I te czynniki dotyczą każdego pojazdu, bo dbałość o motocykl zwiększa jego trwałość. Tutaj sprawdza się powiedzenie: „jak dbasz, tak masz”.
Jednak przed zakupem motocykla, zwłaszcza używanego, a tym bardziej ze znacznym przebiegiem, należy poczytać recenzje i opinie innych użytkowników modelu, przeprowadzić wstępne badanie rynku oraz przejrzeć książkę serwisową, jeśli sprzedawca motocykla używanego taką prowadził.
Kawasaki — problemy techniczne
Problemy techniczne, z jakimi mierzą się właściciele motocykli Kawasaki, to między innymi:
- Problemy z układem elektrycznym
Dotyczą one zwłaszcza starszych modeli. Zwarcia, awarie alternatora, regulatora napięcia czy problemy z akumulatorem związane są w szczególności z dużym przebiegiem pojazdu. Regeneracja podzespołów lub ich wymiana może zapobiec poważnym awariom.
- Awarie układu chłodzenia
Do najczęściej występujących należą: wycieki płynu chłodniczego, uszkodzenia termostatu, uszkodzenia pompy wodnej i przegrzewanie się silnika.
- Problemy z układem paliwowym
Jeśli silnik nie chce się uruchomić, pracuje niestabilnie, nagle gaśnie, nie trzyma stałych obrotów, możliwe, że wymaga czyszczenia wtryskiwaczy, regulacji zaworów, wymiany pompy paliwa albo regulacji lub lepszej mieszanki paliwowej.
- Usterki mechaniczne
Te obejmują zużycie elementów układu napędowego: łańcucha, zębatki, hamulców. To także uszkodzenia układu zawieszenia, wycieki oleju, problemy z układem hamulcowym.
- Problemy z elektroniką i systemami sterowania
Motocykle są coraz bardziej zaawansowane, a elektronika, nawet nowoczesna, bywa zawodna. Awarie więc dotyczą czujników, systemu ABS, kontroli trakcji albo immobilizera.
- Problemy z silnikiem
Wycieki oleju, problemy z kompresją, zużycie zaworów lub popychaczy, usterki sprzęgła czy inne problemy — jeśli pojawią się jakiekolwiek niepokojące zachowania czy dźwięki dobiegające z silnika, należy jak najszybciej oddać motocykl do sprawdzonego serwisu.
Zapobieganie awariom
Warto podkreślić, że wielu wyżej wymienionym problemom można skutecznie zapobiec, po prostu dbając o swój pojazd. Warto regularnie, najlepiej przed i po sezonie, zgłosić się do autoryzowanego serwisu, w którym motocykl zostanie poddany przeglądowi, a zużyte części czy płyny zostaną wymienione.
Profesjonalnym serwisem motocykli Kawasaki jest MFA, Motocyklowa Fabryka Adrenaliny, w której mechanicy doskonale znający markę, zapewniają szybką i skuteczną naprawę.

    Motocykle Kawasaki, produkowane od lat 50. ubiegłego wieku w Japonii, cieszą się pozytywnymi opiniami. Wielu fanów motoryzacji jest przekonanych, że motocykle Kawasaki są solidnie zbudowane, wydajne i trwałe.

    Użytkownicy doceniają solidność i jakość tych maszyn, ale jednak zauważają, że w przypadku niezawodności dużo zależy od modelu, rocznika, a także od tego, jak dany egzemplarz jest użytkowany. Jakie więc problemy techniczne trapią te maszyny i z jakich powodów motocykliści zmuszeni są korzystać z pomocy serwisu?

    Historia Kawasaki

    Motocykle Kawasaki są produkowane przez japońską firmę Kawasaki Heavy Industries, Ltd. (KHI). Innowacyjne projekty i wydajne silniki sprawiły, że marka szybko zajęła wysoką pozycję na rynku i wciąż wprowadza nowe modele. Dopracowane przez inżynierów innowacje technologiczne zapewniają komfort z jazdy, większe bezpieczeństwo, ale także dają sporo frajdy miłośnikom mocnych wrażeń na całym świecie.

    Co ciekawe, Kawasaki Heavy Industries produkuje również lokomotywy, statki, samoloty, urządzenia przemysłowe i produkty elektroniczne. A jednak to właśnie motocykle są najbardziej rozpoznawalne, nawet wśród osób, które nie interesują się motoryzacją. I chociaż Kawasaki ma nawet wkład w wyścigi motocyklowe, także produkty tej marki od czasu do czasu mogą sprawić kłopot użytkownikom.

    Od czego zależą problemy z motocyklami Kawasaki?

    Zawsze należy pamiętać, że według jednych użytkowników motocykl może być niezawodny, a inni mogą mieć negatywne doświadczenia z daną marką lub konkretnym modelem. Dużo jednak zależy od warunków użytkowania, od tego, jak motocykl jest eksploatowany, czy przechodzi regularne serwisy, jakie części są używane do jego naprawiania i kto zajmuje się naprawą oraz serwisem. I te czynniki dotyczą każdego pojazdu, bo dbałość o motocykl zwiększa jego trwałość. Tutaj sprawdza się powiedzenie: „jak dbasz, tak masz”.

    Jednak przed zakupem motocykla, zwłaszcza używanego, a tym bardziej ze znacznym przebiegiem, należy poczytać recenzje i opinie innych użytkowników modelu, przeprowadzić wstępne badanie rynku oraz przejrzeć książkę serwisową, jeśli sprzedawca motocykla używanego taką prowadził.

    Kawasaki — problemy techniczne

    Problemy techniczne, z jakimi mierzą się właściciele motocykli Kawasaki, to między innymi:

    - Problemy z układem elektrycznym

    Dotyczą one zwłaszcza starszych modeli. Zwarcia, awarie alternatora, regulatora napięcia czy problemy z akumulatorem związane są w szczególności z dużym przebiegiem pojazdu. Regeneracja podzespołów lub ich wymiana może zapobiec poważnym awariom.

    - Awarie układu chłodzenia

    Do najczęściej występujących należą: wycieki płynu chłodniczego, uszkodzenia termostatu, uszkodzenia pompy wodnej i przegrzewanie się silnika.

    - Problemy z układem paliwowym

    Jeśli silnik nie chce się uruchomić, pracuje niestabilnie, nagle gaśnie, nie trzyma stałych obrotów, możliwe, że wymaga czyszczenia wtryskiwaczy, regulacji zaworów, wymiany pompy paliwa albo regulacji lub lepszej mieszanki paliwowej.

    - Usterki mechaniczne

    Te obejmują zużycie elementów układu napędowego: łańcucha, zębatki, hamulców. To także uszkodzenia układu zawieszenia, wycieki oleju, problemy z układem hamulcowym.

    - Problemy z elektroniką i systemami sterowania

    Motocykle są coraz bardziej zaawansowane, a elektronika, nawet nowoczesna, bywa zawodna. Awarie więc dotyczą czujników, systemu ABS, kontroli trakcji albo immobilizera.

    - Problemy z silnikiem

    Wycieki oleju, problemy z kompresją, zużycie zaworów lub popychaczy, usterki sprzęgła czy inne problemy — jeśli pojawią się jakiekolwiek niepokojące zachowania czy dźwięki dobiegające z silnika, należy jak najszybciej oddać motocykl do sprawdzonego serwisu.

    Zapobieganie awariom

    Warto podkreślić, że wielu wyżej wymienionym problemom można skutecznie zapobiec, po prostu dbając o swój pojazd. Warto regularnie, najlepiej przed i po sezonie, zgłosić się do autoryzowanego serwisu, w którym motocykl zostanie poddany przeglądowi, a zużyte części czy płyny zostaną wymienione.

    Profesjonalnym serwisem motocykli Kawasaki jest MFA, Motocyklowa Fabryka Adrenaliny, w której mechanicy doskonale znający markę, zapewniają szybką i skuteczną naprawę.

    6 maja 2024, 22:57 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych
    Wszystko poszło niezgodnie z planem.
    Miało być budżetowo czyli merc ze złomu na szybko pompa duże turbo i ogień aż coś wybuchnie. Ostatnia część planu wykonana! Ogłosiłem mercedesa na sprzedaż ale w sumie nie jestem do końca przekonany czy sprzedam, bardzo możliwe że zrobię jednak remont silnika i przywrócę go do życia bo to naprawdę fajny wóz i z daleka nawet nieźle wygląda.
    6 maja 2024, 19:01 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Wymuszenie pierwszeństwa vs prędkość - pojedynek na kamerki.
    No to czekamy na opinie naszych niezawodnych ekspertów ;)
    "W dniu 18.04.2024 r. o godzinie 11.50 gdy jechałem ul. Kobiałka kierujący Citroenem wyjeżdżając z ulicy podporządkowanej (ul. Mochtyńska) dopuścił się wymuszenia pierwszeństwa przejazdu czym spowodował zagrożenie bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Po całym zajściu wysiadł z auta aby oznajmić mi że to moja wina bo za szybko jechałem. Na wstępie poinformowałem go że w aucie mam kamerę tak aby ostudzić jego zapędy, więc obyło się bez wyzwisk. Przerażające jest jak ludzie na siłę szukają u innych winy swoich błędów."
    23 kwietnia 2024, 20:27 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Oświetlenie wnętrza samochodu – dlaczego warto zmienić tradycyjne żarówki na LEDy? – Zastanawiasz się nad tym, w jaki sposób odmienić wnętrze swojego samochodu i sprawić, że podróżowanie nim będzie jeszcze bardziej komfortowe? Odpowiedzią na Twoje wyzwanie może być zmiana tradycyjnych żarówek na te wykonane w technologii LED. Właściwy dobór produktów sprawi, że kabina auta będzie jeszcze lepiej doświetlona, a barwa i jakość światła ulegną poprawie. Dowiedz się, dlaczego LEDy to dobry wybór w zakresie oświetlenia wewnętrznego pojazdu.
Charakterystyka żarówek wykonanych w technologii LED
Zanim zdecydujesz się na zakup żarówek LED do wnętrza samochodu, warto nieco bliżej poznać ich charakterystykę. Oświetlenie wykonane w tej technologii charakteryzuje się zwiększoną żywotnością względem tradycyjnych modeli. Ponadto stanowią mniejsze obciążenie dla akumulatora, ponieważ w trakcie pracy pobierają mniejsze ilości energii. Dużym atutem oświetlenia LED jest to, że dostępne na rynku produkty oferują właścicielom pojazdów szeroki wybór parametrów technicznych czy też barwy światła. Dzięki temu zakup można bezpośrednio dopasować do swoich potrzeb i specyfiki auta.
Dlaczego żarówki LED są lepszym wyborem od tradycyjnych modeli?
Jest przynajmniej kilka argumentów za tym, aby kupić żarówki LED jako oświetlenie wnętrza samochodu. Warto porównać ich właściwości w zestawieniu z tradycyjnymi żarówkami. Wspominaliśmy już o zwiększonej żywotności produktów wykonanych w technologii LED. Do tego dochodzi wyraźnie lepszej jakości światło, co wpływa korzystnie na komfort podróży. Kabina staje się jeszcze lepiej doświetlona i łatwiej znaleźć w niej poszukiwane przedmioty. Lepsza jakość światło pomaga również w zachowaniu zwiększonej koncentracji i redukuje zmęczenie podczas podróży, co ma duże znaczenie zwłaszcza a trakcie jazdy po zmroku.
Żarówki LED pobierają mniej prądu, dzięki czemu względem tradycyjnych modeli nie degradują tak szybko akumulatora. Pozwala to zmniejszenie kosztów utrzymania samochodu. Dobrze dopasowane oświetlenie LED do wnętrza auta sprawi, że odmieni się jego wnętrze i będzie wyglądało jeszcze atrakcyjniej.
Jakie elementy wnętrza auta warto podświetlić?
Wewnątrz kabiny można podświetlić wiele elementów. Do popularnych wyborów właścicieli samochodów należą m.in.: podsufitka, schowek, miejsca na nogi, wewnętrzne strony drzwi czy też bagażnik. Liczba punktów świetlnych i ich docelowe rozmieszczenie zależą m.in. od modelu pojazdu i jego możliwości. Przed zakupem żarówek LED warto zapoznać się z ich specyfikacją techniczną oraz potencjałem zastosowania.
Dedykowane zestawy oświetlenia wnętrza samochodu w ofercie Market-LED
Szukasz wysokiej jakości oświetlenia LED do samochodu? Świetnym wyborem będą zakupy w sklepie internetowym Market-LED. To firma, która od lat buduje pozycję zaufanego partnera w obszarze dystrybucji oświetlenia do samochodów. Oferta obejmuje m.in. żarówki do wnętrz. Decydując się na zakupy w Market-LED nie musisz kompletować zestawu we własnym zakresie. Eksperci tego sklepu zrobili to za Ciebie. Dzięki temu od razu możesz wybrać kompletny zestaw oświetlenia pasującego do Twojego modelu. To wygodne i sprawdzone rozwiązanie, dzięki któremu unikniesz ewentualnych błędów. Zapraszamy do zakupów w sklepie Market-LED.

    Zastanawiasz się nad tym, w jaki sposób odmienić wnętrze swojego samochodu i sprawić, że podróżowanie nim będzie jeszcze bardziej komfortowe? Odpowiedzią na Twoje wyzwanie może być zmiana tradycyjnych żarówek na te wykonane w technologii LED. Właściwy dobór produktów sprawi, że kabina auta będzie jeszcze lepiej doświetlona, a barwa i jakość światła ulegną poprawie. Dowiedz się, dlaczego LEDy to dobry wybór w zakresie oświetlenia wewnętrznego pojazdu.

    Charakterystyka żarówek wykonanych w technologii LED

    Zanim zdecydujesz się na zakup żarówek LED do wnętrza samochodu, warto nieco bliżej poznać ich charakterystykę. Oświetlenie wykonane w tej technologii charakteryzuje się zwiększoną żywotnością względem tradycyjnych modeli. Ponadto stanowią mniejsze obciążenie dla akumulatora, ponieważ w trakcie pracy pobierają mniejsze ilości energii. Dużym atutem oświetlenia LED jest to, że dostępne na rynku produkty oferują właścicielom pojazdów szeroki wybór parametrów technicznych czy też barwy światła. Dzięki temu zakup można bezpośrednio dopasować do swoich potrzeb i specyfiki auta.

    Dlaczego żarówki LED są lepszym wyborem od tradycyjnych modeli?

    Jest przynajmniej kilka argumentów za tym, aby kupić żarówki LED jako oświetlenie wnętrza samochodu. Warto porównać ich właściwości w zestawieniu z tradycyjnymi żarówkami. Wspominaliśmy już o zwiększonej żywotności produktów wykonanych w technologii LED. Do tego dochodzi wyraźnie lepszej jakości światło, co wpływa korzystnie na komfort podróży. Kabina staje się jeszcze lepiej doświetlona i łatwiej znaleźć w niej poszukiwane przedmioty. Lepsza jakość światło pomaga również w zachowaniu zwiększonej koncentracji i redukuje zmęczenie podczas podróży, co ma duże znaczenie zwłaszcza a trakcie jazdy po zmroku.

    Żarówki LED pobierają mniej prądu, dzięki czemu względem tradycyjnych modeli nie degradują tak szybko akumulatora. Pozwala to zmniejszenie kosztów utrzymania samochodu. Dobrze dopasowane oświetlenie LED do wnętrza auta sprawi, że odmieni się jego wnętrze i będzie wyglądało jeszcze atrakcyjniej.

    Jakie elementy wnętrza auta warto podświetlić?

    Wewnątrz kabiny można podświetlić wiele elementów. Do popularnych wyborów właścicieli samochodów należą m.in.: podsufitka, schowek, miejsca na nogi, wewnętrzne strony drzwi czy też bagażnik. Liczba punktów świetlnych i ich docelowe rozmieszczenie zależą m.in. od modelu pojazdu i jego możliwości. Przed zakupem żarówek LED warto zapoznać się z ich specyfikacją techniczną oraz potencjałem zastosowania.

    Dedykowane zestawy oświetlenia wnętrza samochodu w ofercie Market-LED

    Szukasz wysokiej jakości oświetlenia LED do samochodu? Świetnym wyborem będą zakupy w sklepie internetowym Market-LED. To firma, która od lat buduje pozycję zaufanego partnera w obszarze dystrybucji oświetlenia do samochodów. Oferta obejmuje m.in. żarówki do wnętrz. Decydując się na zakupy w Market-LED nie musisz kompletować zestawu we własnym zakresie. Eksperci tego sklepu zrobili to za Ciebie. Dzięki temu od razu możesz wybrać kompletny zestaw oświetlenia pasującego do Twojego modelu. To wygodne i sprawdzone rozwiązanie, dzięki któremu unikniesz ewentualnych błędów. Zapraszamy do zakupów w sklepie Market-LED.

    24 kwietnia 2024, 15:13 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych
    Wideorejestrator chorzowskiej drogówki zarejestrował bardzo niebezpieczne zachowanie jednego z kierujących. Kierowca busa, chcąc samodzielnie zadbać o "porządek" na drodze, zatrzymał się na lewym pasie Drogowej Trasy Średnicowej, nieomal doprowadzając do zderzenia. Na szczęście na miejscu szybko znaleźli się policjanci.

    Agresja na drodze i chęć samodzielnego wymierzenia sprawiedliwości nie popłaca. Przekonał się o tym 35-letni mieszkaniec Zabrza. Mężczyzna, chcąc uniemożliwić dalszą jazdę kierowcy jadącemu za nim, zatrzymał swój samochód na łuku drogi na lewym pasie Drogowej Trasy Średnicowej. Swoim zachowaniem zmusił do zatrzymania się jadącego za nim kierowcy audi i do gwałtownej zmiany pasa ruchu kierowcę skody.

    Całe zajście zarejestrowała kamera wideorejestratora chorzowskiej drogówki. Policjanci zapobiegli dalszej eskalacji konfliktu, a po przejeździe w bezpieczne miejsce, przeprowadzili kontrolę drogową. Kierowcy, który sam chciał wymierzyć sprawiedliwość na drodze zatrzymano prawo jazdy. Za spowodowanie zagrożenia w ruchu drogowym, zabrzanin odpowie przed sądem. Grozi mu zakaz prowadzenia pojazdów oraz wysoka grzywna.

    Źródło: KWP Katowice
    18 kwietnia 2024, 23:47 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Wieczór 8 marca 2024 r. w podpoznańskiej miejscowości Pecna szybko przemienił się w dramat. Grupa znajomych zebrała się, aby podyskutować. W pewnym momencie, bez żadnego ostrzeżenia, 29-letni mężczyzna, który również uczestniczył w spotkaniu, wsiadł do swojego samochodu marki Audi i dokonał tego co widać na filmie. Pięć osób zostało poszkodowanych.
    18 marca 2024, 22:45 przez ~hokkaido | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    STOP PIRAT

    Od autora:

    Jechałem dziś (tj 1.03.2024) z Gdyni w kierunku Gdańska. Będąc w Oliwie, spotkałem takiego oto agresora drogowego. Na nagraniu widać, że wjeżdża za mnie kierowca Seata, pogania światłami drogowymi i wyraźnie chce abym zjechał z lewego pasa. Jeszcze zanim do mnie przyjechał, planowałem zjechać właśnie na środkowy pas, wpuszczając najpierw sygnalizującą Q7. Włączyłem kierunkowskaz, zwolniłem lekko aby wpuścić Audi i chciałem zmienić pas, co uniemożliwił mi kierowca Seata (widział mój kierunkowskaz, a jednak mnie zablokował - przecież chyba sam chciał żebym mu zjechał?). Zaczął trąbić i wymachiwać rękoma (niewidoczne na nagraniu, jechał obok mnie). Tu odbiłem w prawo (nie wyjeżdżając poza mój pas ruchu) - czego żałuję, nie powinienem był tego robić - chciałem, żeby dał mi spokój. Przez następne kilkaset metrów jechał za mną, gestykulował i wymachiwał rękami, aż wyprzedził mnie ledwo mieszcząc się między mną a BMW 7 (przy okazji fajna prezentacja działania systemu ostrzegania przed najechaniem - światła w BMW zaczęły pulsować po wykryciu szybko zbliżającego się Seata). Oczywiście przyhamował i nadal coś wymachiwał. Następnie przez 2 km, aż do końca nagrania wymachiwał rękoma, stukał się w czoło, podjeżdżał i trąbił. W końcu mu się znudziło, bo nie nawiązywałem z nim kontaktu wzrokowego.
    Ja rozumiem oburzenie uporczywym blokowaniem pasa na drodze szybkiego ruchu. Ale co miało na celu takie zachowanie? Dojechać do auta przede mną 30m dalej? Wcześniej dopiero co zjechałem na pas lewy, aby uniknąć konieczności zatrzymania się za skręcającymi na światłach - nie wlokłem się nim przez kilometry...
    1.03.2024 Oliwa

    Nagranie czyściwo musiało zostać wyciszone. Fragmenty nieistotne dla akcji.
    4 marca 2024, 21:45 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Podwójną linia ciągła, kierowca omija przeszkodę na drodze, w tym samym czasie inny próbuje go wyprzedzać, jedzie za szybko a jest ślisko więc zamiast hamować wyprzedza go z prawej strony taranując drzewo. Policja uznaje pirata drogowego za poszkodowanego w kolizji.
    2 marca 2024, 23:09 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    "Droga krajowa nr 10, dojazd do Bydgoszczy od strony Szczecina, droga przechodzi potem w nr 80. "Akcja" zaczyna się od 20 sek.
    Zniecierpliwiony ojczulek w samochodzie Opel Zafira CNA XXXX, zaczyna jechać po obszarze wyłączonym z ruchu przed rondem, przez co ostrzegłem go klaksonem, że osoby przed nim prawidłowo zmieniają pas na lewy i sygnalizują to kierunkowskazem.
    Najwidoczniej coś się wtedy w nim odpaliło, bo jak to tak można trąbić na króla szos.
    Na rondzie oczywiście pojechał prosto, ale z włączonym lewym kierunkowskazem.
    Chwilę później po zjechaniu z ronda dogania mnie, najeżdża mi na zderzak i zaczyna trąbić.
    Następnie zrównuje się ze mną na dwupasmowej drodze i gestami wymachuje jakieś rzeczy, pokazując mi żebym zjechał gdzieś na bok. Próbował również zepchnąć mnie z drogi.
    Przez stres niestety przegapiłem swój zjazd i musiałem zawrócić na skrzyżowaniu.
    Oczywiście gościu cały czas jechał za mną - widać, że z przodu po stronie pasażera siedzi małe dziecko na foteliku. Po nawrotce, gościu postanowił zajechać mi drogę i wymusić pierwszeństwo przed światłami. Następnie, cały czas jechał za mną i przeciął mi drogę na rondzie, przez co musiałem szybko i mocno odbić kierownicą, żeby go nie zahaczyć, a następnie doprowadził do zatrzymania ruchu na rondzie. Chwilę później chyba mu się przypomniało, że on przecież jedzie z dziećmi i już za mną nie pojechał na zjeździe.
    Oprócz niego w aucie była najprawdopodobniej trójka dzieci - jedno z przodu, dwa z tyłu. Współczuję dzieciakom takiego mądrego ojca....Tacy ludzie nie powinni jeździć po ulicy, szczególnie wożąc ze sobą swoje potomstwo - no chyba, że dzieci nie były jego, to jeszcze gorzej.

    Dodam, że zgłosiłem sytuację na 112, ale Pani powiedziała, że jak już go zgubiłem to oni nie mogą wysłać patrolu, mimo, że podałem im dokładnie miejsce, w którym go ostatni raz widziałem. Nie była w stanie mi powiedzieć, gdzie to nagranie wysłać, najlepiej żeby iść z tym na komisariat."
    Aktualizacja :
    "Wczoraj, tj. 26.02 zgłosiłem agresora na skrzynkę e-mail „stop agresji drogowej” w Bydgoszczy. Dostałem dzisiaj potwierdzenie, że sprawa została przekazana do KP Koronowo
    13.02.2024 DK10/DK80 Bydgoszcz
    28 lutego 2024, 2:47 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj