Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 63 takie materiały
    Najczęstsze problemy techniczne motocykli Kawasaki – Motocykle Kawasaki, produkowane od lat 50. ubiegłego wieku w Japonii, cieszą się pozytywnymi opiniami. Wielu fanów motoryzacji jest przekonanych, że motocykle Kawasaki są solidnie zbudowane, wydajne i trwałe.
Użytkownicy doceniają solidność i jakość tych maszyn, ale jednak zauważają, że w przypadku niezawodności dużo zależy od modelu, rocznika, a także od tego, jak dany egzemplarz jest użytkowany. Jakie więc problemy techniczne trapią te maszyny i z jakich powodów motocykliści zmuszeni są korzystać z pomocy serwisu?
Historia Kawasaki
Motocykle Kawasaki są produkowane przez japońską firmę Kawasaki Heavy Industries, Ltd. (KHI). Innowacyjne projekty i wydajne silniki sprawiły, że marka szybko zajęła wysoką pozycję na rynku i wciąż wprowadza nowe modele. Dopracowane przez inżynierów innowacje technologiczne zapewniają komfort z jazdy, większe bezpieczeństwo, ale także dają sporo frajdy miłośnikom mocnych wrażeń na całym świecie.
Co ciekawe, Kawasaki Heavy Industries produkuje również lokomotywy, statki, samoloty, urządzenia przemysłowe i produkty elektroniczne. A jednak to właśnie motocykle są najbardziej rozpoznawalne, nawet wśród osób, które nie interesują się motoryzacją. I chociaż Kawasaki ma nawet wkład w wyścigi motocyklowe, także produkty tej marki od czasu do czasu mogą sprawić kłopot użytkownikom.
Od czego zależą problemy z motocyklami Kawasaki?
Zawsze należy pamiętać, że według jednych użytkowników motocykl może być niezawodny, a inni mogą mieć negatywne doświadczenia z daną marką lub konkretnym modelem. Dużo jednak zależy od warunków użytkowania, od tego, jak motocykl jest eksploatowany, czy przechodzi regularne serwisy, jakie części są używane do jego naprawiania i kto zajmuje się naprawą oraz serwisem. I te czynniki dotyczą każdego pojazdu, bo dbałość o motocykl zwiększa jego trwałość. Tutaj sprawdza się powiedzenie: „jak dbasz, tak masz”.
Jednak przed zakupem motocykla, zwłaszcza używanego, a tym bardziej ze znacznym przebiegiem, należy poczytać recenzje i opinie innych użytkowników modelu, przeprowadzić wstępne badanie rynku oraz przejrzeć książkę serwisową, jeśli sprzedawca motocykla używanego taką prowadził.
Kawasaki — problemy techniczne
Problemy techniczne, z jakimi mierzą się właściciele motocykli Kawasaki, to między innymi:
- Problemy z układem elektrycznym
Dotyczą one zwłaszcza starszych modeli. Zwarcia, awarie alternatora, regulatora napięcia czy problemy z akumulatorem związane są w szczególności z dużym przebiegiem pojazdu. Regeneracja podzespołów lub ich wymiana może zapobiec poważnym awariom.
- Awarie układu chłodzenia
Do najczęściej występujących należą: wycieki płynu chłodniczego, uszkodzenia termostatu, uszkodzenia pompy wodnej i przegrzewanie się silnika.
- Problemy z układem paliwowym
Jeśli silnik nie chce się uruchomić, pracuje niestabilnie, nagle gaśnie, nie trzyma stałych obrotów, możliwe, że wymaga czyszczenia wtryskiwaczy, regulacji zaworów, wymiany pompy paliwa albo regulacji lub lepszej mieszanki paliwowej.
- Usterki mechaniczne
Te obejmują zużycie elementów układu napędowego: łańcucha, zębatki, hamulców. To także uszkodzenia układu zawieszenia, wycieki oleju, problemy z układem hamulcowym.
- Problemy z elektroniką i systemami sterowania
Motocykle są coraz bardziej zaawansowane, a elektronika, nawet nowoczesna, bywa zawodna. Awarie więc dotyczą czujników, systemu ABS, kontroli trakcji albo immobilizera.
- Problemy z silnikiem
Wycieki oleju, problemy z kompresją, zużycie zaworów lub popychaczy, usterki sprzęgła czy inne problemy — jeśli pojawią się jakiekolwiek niepokojące zachowania czy dźwięki dobiegające z silnika, należy jak najszybciej oddać motocykl do sprawdzonego serwisu.
Zapobieganie awariom
Warto podkreślić, że wielu wyżej wymienionym problemom można skutecznie zapobiec, po prostu dbając o swój pojazd. Warto regularnie, najlepiej przed i po sezonie, zgłosić się do autoryzowanego serwisu, w którym motocykl zostanie poddany przeglądowi, a zużyte części czy płyny zostaną wymienione.
Profesjonalnym serwisem motocykli Kawasaki jest MFA, Motocyklowa Fabryka Adrenaliny, w której mechanicy doskonale znający markę, zapewniają szybką i skuteczną naprawę.

    Motocykle Kawasaki, produkowane od lat 50. ubiegłego wieku w Japonii, cieszą się pozytywnymi opiniami. Wielu fanów motoryzacji jest przekonanych, że motocykle Kawasaki są solidnie zbudowane, wydajne i trwałe.

    Użytkownicy doceniają solidność i jakość tych maszyn, ale jednak zauważają, że w przypadku niezawodności dużo zależy od modelu, rocznika, a także od tego, jak dany egzemplarz jest użytkowany. Jakie więc problemy techniczne trapią te maszyny i z jakich powodów motocykliści zmuszeni są korzystać z pomocy serwisu?

    Historia Kawasaki

    Motocykle Kawasaki są produkowane przez japońską firmę Kawasaki Heavy Industries, Ltd. (KHI). Innowacyjne projekty i wydajne silniki sprawiły, że marka szybko zajęła wysoką pozycję na rynku i wciąż wprowadza nowe modele. Dopracowane przez inżynierów innowacje technologiczne zapewniają komfort z jazdy, większe bezpieczeństwo, ale także dają sporo frajdy miłośnikom mocnych wrażeń na całym świecie.

    Co ciekawe, Kawasaki Heavy Industries produkuje również lokomotywy, statki, samoloty, urządzenia przemysłowe i produkty elektroniczne. A jednak to właśnie motocykle są najbardziej rozpoznawalne, nawet wśród osób, które nie interesują się motoryzacją. I chociaż Kawasaki ma nawet wkład w wyścigi motocyklowe, także produkty tej marki od czasu do czasu mogą sprawić kłopot użytkownikom.

    Od czego zależą problemy z motocyklami Kawasaki?

    Zawsze należy pamiętać, że według jednych użytkowników motocykl może być niezawodny, a inni mogą mieć negatywne doświadczenia z daną marką lub konkretnym modelem. Dużo jednak zależy od warunków użytkowania, od tego, jak motocykl jest eksploatowany, czy przechodzi regularne serwisy, jakie części są używane do jego naprawiania i kto zajmuje się naprawą oraz serwisem. I te czynniki dotyczą każdego pojazdu, bo dbałość o motocykl zwiększa jego trwałość. Tutaj sprawdza się powiedzenie: „jak dbasz, tak masz”.

    Jednak przed zakupem motocykla, zwłaszcza używanego, a tym bardziej ze znacznym przebiegiem, należy poczytać recenzje i opinie innych użytkowników modelu, przeprowadzić wstępne badanie rynku oraz przejrzeć książkę serwisową, jeśli sprzedawca motocykla używanego taką prowadził.

    Kawasaki — problemy techniczne

    Problemy techniczne, z jakimi mierzą się właściciele motocykli Kawasaki, to między innymi:

    - Problemy z układem elektrycznym

    Dotyczą one zwłaszcza starszych modeli. Zwarcia, awarie alternatora, regulatora napięcia czy problemy z akumulatorem związane są w szczególności z dużym przebiegiem pojazdu. Regeneracja podzespołów lub ich wymiana może zapobiec poważnym awariom.

    - Awarie układu chłodzenia

    Do najczęściej występujących należą: wycieki płynu chłodniczego, uszkodzenia termostatu, uszkodzenia pompy wodnej i przegrzewanie się silnika.

    - Problemy z układem paliwowym

    Jeśli silnik nie chce się uruchomić, pracuje niestabilnie, nagle gaśnie, nie trzyma stałych obrotów, możliwe, że wymaga czyszczenia wtryskiwaczy, regulacji zaworów, wymiany pompy paliwa albo regulacji lub lepszej mieszanki paliwowej.

    - Usterki mechaniczne

    Te obejmują zużycie elementów układu napędowego: łańcucha, zębatki, hamulców. To także uszkodzenia układu zawieszenia, wycieki oleju, problemy z układem hamulcowym.

    - Problemy z elektroniką i systemami sterowania

    Motocykle są coraz bardziej zaawansowane, a elektronika, nawet nowoczesna, bywa zawodna. Awarie więc dotyczą czujników, systemu ABS, kontroli trakcji albo immobilizera.

    - Problemy z silnikiem

    Wycieki oleju, problemy z kompresją, zużycie zaworów lub popychaczy, usterki sprzęgła czy inne problemy — jeśli pojawią się jakiekolwiek niepokojące zachowania czy dźwięki dobiegające z silnika, należy jak najszybciej oddać motocykl do sprawdzonego serwisu.

    Zapobieganie awariom

    Warto podkreślić, że wielu wyżej wymienionym problemom można skutecznie zapobiec, po prostu dbając o swój pojazd. Warto regularnie, najlepiej przed i po sezonie, zgłosić się do autoryzowanego serwisu, w którym motocykl zostanie poddany przeglądowi, a zużyte części czy płyny zostaną wymienione.

    Profesjonalnym serwisem motocykli Kawasaki jest MFA, Motocyklowa Fabryka Adrenaliny, w której mechanicy doskonale znający markę, zapewniają szybką i skuteczną naprawę.

    6 maja 2024, 22:57 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych
    Jaki samochód kupić w 2023 roku? – Każdy człowiek ma swoje preferencje dotyczące zakupu samochodu. Nie da się jednoznacznie stwierdzić, który pojazd jest najlepszy. Dealer Mitsubishi jest jedną z propozycji, na które warto zwrócić szczególną uwagę. W poniższym artykule dowiesz się, które modele warto rozważyć, aby znaleźć swój wymarzony dwuślad.
Mitsubishi Outlander i Eclipse Cross — wszechstronność i nowoczesność
Jeśli szukasz niezawodnego modelu, który posiada odpowiednią przestrzeń oraz jest oszczędny w jeździe, to Mitsubishi Outlander może być idealnym wyborem. Jej wersja hybrydowa plug-in jest ekologiczna, przez co jest atrakcyjna oraz uwielbiana przez miłośników ekologii. Dodatkowy atutem jest napęd na cztery koła. Wbudowany komputer pokładowy jest naszpikowany zaawansowanymi systemami dbającymi o bezpieczeństwo podczas jazdy. Radzi sobie na każdym terenie, czy to w mieście, na autostradzie lub nawet na drodze polnej. Dealer Mitsubishi szczyci się szerokim wyborem modeli Outlander, które są dopasowane do różnych potrzeb klientów.
Jeżeli zależy Ci na nowoczesnych technologiach oraz dynamicznym wyglądzie, to Mitsubishi Eclipse Cross jest doskonałym rozwiązaniem. Ten kompaktowy SUV łączy sportowy design z wydajnymi silnikami oraz zaawansowanymi systemami bezpieczeństwa. Warto zaznaczyć, że wnętrze Eclipse Cross to wysoka jakość wykonania oraz intuicyjny system multimedialny, który pozwala na łatwe połączenie ze smartfonem.
Mitsubishi Space Star i L200 - miejska praktyczność oraz niezawodność dla przedsiębiorców
Jeśli chcesz się koncentrować głównie na jeździe w mieście, to ciekawą propozycją może być Mitsubishi Space Star. Jest ekonomiczny oraz zwinny na ulicach miasta. Zużywa mało paliwa oraz jest kompaktowym hatchbackiem. Dodatkowo jego oryginalny wygląd oraz dosyć bogate wyposażenie w standardzie sprawia, że jest chętnie wybierany przez przedsiębiorców.
Aby pomieścić do samochodu jak najwięcej, warto zainteresować się pickupem Mitsubishi L200. Ma imponującą ładowność oraz przestronną kabinę pasażerską. Jest to mocny oraz wytrzymały dwuślad do codziennej jazdy. Przy okazji warto wspomnieć, iż długie podróże są bardzo komfortowe. Wersje z napędem na cztery koła sprawdzą się także podczas jazdy w trudniejszym terenie. Dealer Mitsubishi oferuje szeroką gamę wersji L200, co pozwala na znalezienie idealnego modelu dopasowanego do potrzeb klienta.
Mitsubishi Mirage — ekonomiczna i ekologiczna alternatywa
Z kolei Mitsubishi Mirage jest typem samochodu przeznaczonym dla osób, których interesuje niskie zużycie paliwa, niewielkie rozmiary (łatwiejsze zaparkowanie) oraz rozwiązanie pomagające chronić środowisko naturalne. Jest to typowy hatchback, który został przez projektantów w taki sposób zaprojektowany, aby nadawał się do poruszania w zatłoczonych miastach. Manewrowanie jest zdecydowanie ułatwione. Jest to wersja polecana również dla początkujących kierowców.
Dodatkowo posiada bardzo wydajny silnik. Niskie zużycie paliwa oznacza również mniejszą emisję dwutlenku węgla. W społeczeństwie rośnie świadomość ekologiczna, a tym samym wybierając ten typ pojazdu, można być pewnym, że jako kierowca będziesz dbał o środowisko. System kontroli trakcji oraz asystent parkowania to systemy wspomagania, które ułatwiają codzienną jazdą oraz dbają o bezpieczeństwo.

    Każdy człowiek ma swoje preferencje dotyczące zakupu samochodu. Nie da się jednoznacznie stwierdzić, który pojazd jest najlepszy. Dealer Mitsubishi jest jedną z propozycji, na które warto zwrócić szczególną uwagę. W poniższym artykule dowiesz się, które modele warto rozważyć, aby znaleźć swój wymarzony dwuślad.

    Mitsubishi Outlander i Eclipse Cross — wszechstronność i nowoczesność

    Jeśli szukasz niezawodnego modelu, który posiada odpowiednią przestrzeń oraz jest oszczędny w jeździe, to Mitsubishi Outlander może być idealnym wyborem. Jej wersja hybrydowa plug-in jest ekologiczna, przez co jest atrakcyjna oraz uwielbiana przez miłośników ekologii. Dodatkowy atutem jest napęd na cztery koła. Wbudowany komputer pokładowy jest naszpikowany zaawansowanymi systemami dbającymi o bezpieczeństwo podczas jazdy. Radzi sobie na każdym terenie, czy to w mieście, na autostradzie lub nawet na drodze polnej. Dealer Mitsubishi szczyci się szerokim wyborem modeli Outlander, które są dopasowane do różnych potrzeb klientów.

    Jeżeli zależy Ci na nowoczesnych technologiach oraz dynamicznym wyglądzie, to Mitsubishi Eclipse Cross jest doskonałym rozwiązaniem. Ten kompaktowy SUV łączy sportowy design z wydajnymi silnikami oraz zaawansowanymi systemami bezpieczeństwa. Warto zaznaczyć, że wnętrze Eclipse Cross to wysoka jakość wykonania oraz intuicyjny system multimedialny, który pozwala na łatwe połączenie ze smartfonem.

    Mitsubishi Space Star i L200 - miejska praktyczność oraz niezawodność dla przedsiębiorców

    Jeśli chcesz się koncentrować głównie na jeździe w mieście, to ciekawą propozycją może być Mitsubishi Space Star. Jest ekonomiczny oraz zwinny na ulicach miasta. Zużywa mało paliwa oraz jest kompaktowym hatchbackiem. Dodatkowo jego oryginalny wygląd oraz dosyć bogate wyposażenie w standardzie sprawia, że jest chętnie wybierany przez przedsiębiorców.

    Aby pomieścić do samochodu jak najwięcej, warto zainteresować się pickupem Mitsubishi L200. Ma imponującą ładowność oraz przestronną kabinę pasażerską. Jest to mocny oraz wytrzymały dwuślad do codziennej jazdy. Przy okazji warto wspomnieć, iż długie podróże są bardzo komfortowe. Wersje z napędem na cztery koła sprawdzą się także podczas jazdy w trudniejszym terenie. Dealer Mitsubishi oferuje szeroką gamę wersji L200, co pozwala na znalezienie idealnego modelu dopasowanego do potrzeb klienta.

    Mitsubishi Mirage — ekonomiczna i ekologiczna alternatywa

    Z kolei Mitsubishi Mirage jest typem samochodu przeznaczonym dla osób, których interesuje niskie zużycie paliwa, niewielkie rozmiary (łatwiejsze zaparkowanie) oraz rozwiązanie pomagające chronić środowisko naturalne. Jest to typowy hatchback, który został przez projektantów w taki sposób zaprojektowany, aby nadawał się do poruszania w zatłoczonych miastach. Manewrowanie jest zdecydowanie ułatwione. Jest to wersja polecana również dla początkujących kierowców.

    Dodatkowo posiada bardzo wydajny silnik. Niskie zużycie paliwa oznacza również mniejszą emisję dwutlenku węgla. W społeczeństwie rośnie świadomość ekologiczna, a tym samym wybierając ten typ pojazdu, można być pewnym, że jako kierowca będziesz dbał o środowisko. System kontroli trakcji oraz asystent parkowania to systemy wspomagania, które ułatwiają codzienną jazdą oraz dbają o bezpieczeństwo.

    12 maja 2023, 3:16 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych
    27 kwietnia 2023, 20:30 przez bandyta (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Firestone WinterHawk 4 to według mnie jedna z bardziej "śniegowych" propozycji opon zimowch dostępnych teraz na rynku.
    W jednym z moich przeglądów opon zimowych wspominałem, iż Firestone WinterHawk 4 posiada jedną z bardziej miękkich mieszanek, dodatkowo jest ponacinany dużą ilością lameli, w teorii powinno to generować masę trakcji na śniegu/

    Postanowiłem sprawdzić jak teoria ma się do praktyki i zabrałem Firestone WinterHawk 4 oraz Mazdę MX5 ND w góry na ośnieżone drogi.
    Zobaczcie mój test opon zimowych Firestone WinterHawk 4 !
    26 grudnia 2022, 12:13 przez radzioflatout (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.youtube.com/motolab

    Zderzenie się dwóch tramwajów na al. Adam Mickiewicza w Łodzi. Tramwaj linii 10 stał ponieważ przed nim na torowisku stał samochód ciężarowy MPK Łódź i była przeprowadzana naprawa trakcji elektrycznej. Poszkodowane zostały 32 osoby, z których 23 trafiły do szpitala.
    28 sierpnia 2022, 1:36 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dziś odwiedził nas Igor ze swoim Saabem. Fajny wóz ze sporą mocą ale ciężko to przenieść na asfalt szczególnie na pierwszych biegach.
    31 lipca 2022, 14:50 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Zielonogórscy policjanci ruchu drogowego zatrzymali po pościgu 41-letniego mężczyznę, który nie zatrzymał się do kontroli. Okazało się, że uciekał, bo w bagażniku przewoził skradzione chwilę wcześniej elementy trakcji kolejowej. Uciekając przed policjantami popełnił przestępstwo oraz szereg wykroczeń w ruchu drogowym. Prokurator wystąpił z wnioskiem o areszt, a decyzją Sądu Rejonowego w Świebodzinie mężczyzna trafił za kratki na najbliższe trzy miesiące.

    Nic nie wskazywało, że jedna ze służb policjantów wydziału kryminalnego komisariatu Policji w Sulechowie, zakończy się pościgiem za kierowcą, próbującym uniknąć policyjnej kontroli. Kryminalni we wtorek (7 czerwca) około godziny 7.30, zauważyli znanego im 41-latka kierującego volkswagenem passatem, który często był typowany do różnych kradzieży i postanowili go zatrzymać do kontroli, ponieważ zauważyli, że samochód którym się porusza, jest bardzo obciążony, najprawdopodobniej nadmiernym ładunkiem. Niestety kierujący na widok policjantów dających mu sygnał do zatrzymania nie tylko się nie zatrzymał, ale znacznie przyspieszył i zaczął uciekać. Policjanci natychmiast ruszyli za nim w pościg i próbowali zatrzymać.

    Mężczyzna zignorował sygnały świetlne i dźwiękowe do zatrzymania. Zaczął uciekać z dużą prędkością drogą ekspresową numer 3 w kierunku Zielonej Góry. Gdy dojechał do miasta, wjechał pod prąd doprowadzając do kolizji z innym pojazdem oraz radiowozem nieoznakowanym sulechowskich policjantów. Do działań włączyły się także inne radiowozy, ale mimo tego uciekający nie reagował na sygnały i dalej uciekał stwarzając zagrożenie dla innych uczestników ruchu drogowego oraz popełniał liczne wykroczenia miedzy innymi wjeżdżał pod prąd na rondach, ulicach i skrzyżowaniach, nie ustępował pierwszeństwa przejazdu, wyprzedzał na przejściach dla pieszych, skrzyżowaniach, a także lekceważył znaki drogowe oraz wjechał w strefę poruszania się pieszych jaką jest zielonogórski deptak. Swoim zachowaniem powodował realne zagrożenie bezpieczeństwa w ruchu drogowym.

    W pewnym momencie uciekający wjechał na teren zamknięty, skąd nie było już drogi wyjazdu i tu został zatrzymany i obezwładniony przez policjantów ruchu drogowego i kryminalnych. Zatrzymany to 41-letni mieszkaniec gminy Sulechów. W jego samochodzie, w bagażniku policjanci znaleźli ponad pół kilometra drutu linii napowietrznej trakcji kolejowej, którą zdążył ukraść tuż przed próbą zatrzymania. Wartość skradzionej trakcji wyceniono na prawie 20 tysięcy złotych. Tydzień wcześniej ten właśnie 41-latek został zatrzymany wraz z dwoma innymi mężczyznami na gorącym uczynku kradzieży linii napowietrznej.

    41-latek usłyszał zarzuty za nie zatrzymanie się do kontroli drogowej oraz kradzież trakcji kolejowej. Według kodeksu karnego przestępstwa jakich dopuścił się mężczyzna, zagrożone są karą pozbawienia wolności od 3 miesięcy do 5 lat. Materiał dowodowy zebrany w sprawie pozwolił prokuratorowi Prokuratury Rejonowej w Świebodzinie na wystąpienie do sądu z wnioskiem o tymczasowe aresztowanie 41-latka. Sąd Rejonowy w Świebodzinie, Wydział Zamiejscowy w Sulechowie zdecydował o aresztowaniu mężczyzny na 3 miesiące.



    podinspektor Małgorzata Stanisławska

    Komenda Miejska Policji w Zielonej Górze
    10 czerwca 2022, 16:08 przez bandyta (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Lubuska Policja

    Honda S2000 AP2 – Dwuosobowy roadster produkowany przez japoński koncern motoryzacyjny Honda od kwietnia 1999 roku do czerwca 2009 roku. Samochód został stworzony dla uczczenia 50-lecia istnienia firmy Honda. Model produkcyjny poprzedzał koncept o nazwie SSM zaprezentowany podczas Targów Motoryzacyjnych w Tokio w 1995 roku. Auto produkowane miało być w liczbie ograniczonej, jednak duży popyt na auto doprowadził do rozpoczęcia produkcji seryjnej. AP2 to wersja auta z 2003 roku po przeprowadzonym face liftingu produkowana do czerwca 2009 roku w Suzuce. W autach z 2004 roku zmieniono 16-calowe opony na 17-calowe Bridgestone Potenza RE-050 zmniejszając nadsterowność pojazdu, zmodyfikowano amortyzatory oraz geometrię zawieszenia do poprawy stabilności jazdy. W przekładni manualnej synchronizatory z mosiądzu zmieniono na synchronizatory z włókna węglowego. Ponadto przeprowadzono zmiany kosmetyczne: nowy przedni i tylny zderzak, nowe reflektory LED oraz tylne lampy. W 2006 roku na rynku japońskim silnik F20C zamieniono na F22C1, a we wszystkich modelach wprowadzono system elektronicznej kontroli stabilności, nowe koła oraz kolor nadwozia. We wnętrzu poprawiono fotele oraz dodano głośniki stereo zintegrowane z zagłówkami. W tym samym roku Honda zdecydowała się na zastosowanie elektronicznie otwieranej przepustnicy oraz systemu kontroli trakcji zwanym w Hondzie Vehicle Stability Assist. Czterocylindrowy silnik F22C o pojemności 2,1 l generował moc 237 KM i 220 Nm momentu obrotowego, co pozwalało na osiągnięcie prędkości maksymalnej 240 km/h. W 2009 roku na zakończenie produkcji na rynku europejskim pojawiła się specjalna edycja auta pod nazwą S2000 Ultimate Edition, a na rynku brytyjskim S2000 GT Edition 100.
    Dwuosobowy roadster produkowany przez japoński koncern motoryzacyjny Honda od kwietnia 1999 roku do czerwca 2009 roku. Samochód został stworzony dla uczczenia 50-lecia istnienia firmy Honda. Model produkcyjny poprzedzał koncept o nazwie SSM zaprezentowany podczas Targów Motoryzacyjnych w Tokio w 1995 roku. Auto produkowane miało być w liczbie ograniczonej, jednak duży popyt na auto doprowadził do rozpoczęcia produkcji seryjnej. AP2 to wersja auta z 2003 roku po przeprowadzonym face liftingu produkowana do czerwca 2009 roku w Suzuce. W autach z 2004 roku zmieniono 16-calowe opony na 17-calowe Bridgestone Potenza RE-050 zmniejszając nadsterowność pojazdu, zmodyfikowano amortyzatory oraz geometrię zawieszenia do poprawy stabilności jazdy. W przekładni manualnej synchronizatory z mosiądzu zmieniono na synchronizatory z włókna węglowego. Ponadto przeprowadzono zmiany kosmetyczne: nowy przedni i tylny zderzak, nowe reflektory LED oraz tylne lampy. W 2006 roku na rynku japońskim silnik F20C zamieniono na F22C1, a we wszystkich modelach wprowadzono system elektronicznej kontroli stabilności, nowe koła oraz kolor nadwozia. We wnętrzu poprawiono fotele oraz dodano głośniki stereo zintegrowane z zagłówkami. W tym samym roku Honda zdecydowała się na zastosowanie elektronicznie otwieranej przepustnicy oraz systemu kontroli trakcji zwanym w Hondzie Vehicle Stability Assist. Czterocylindrowy silnik F22C o pojemności 2,1 l generował moc 237 KM i 220 Nm momentu obrotowego, co pozwalało na osiągnięcie prędkości maksymalnej 240 km/h. W 2009 roku na zakończenie produkcji na rynku europejskim pojawiła się specjalna edycja auta pod nazwą S2000 Ultimate Edition, a na rynku brytyjskim S2000 GT Edition 100.
    Ferrari California T – Samochód sportowy klasy średniej produkowany przez włoską markę Ferrari w latach 2008–2017. Samochód zadebiutował jesienią 2008 roku w Maranello oraz podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu. Wyposażono go w system kontroli trakcji F1-Trac, który debiutował w modelu 599 GTB Fiorano, nowe tylne zawieszenie typu multilink oraz karbonowo-ceramiczne tarcze hamulcowe. Silnik to konstrukcja adoptowana z Ferrari F430, jest nim V8 o pojemności 4,3 l, które generuje moc 460 KM. Silnik ten umieszczono z przodu za przednią osią, a by zachować dobry rozkład mas przed tylną osią znalazła się siedmiostopniowa przekładnia współpracująca z podwójnym sprzęgłem. W lutym 2014 roku Ferrari zaprezentowało model California T wyposażony w turbodoładowanie. To pierwszy samochód produkcyjny firmy wyposażony w turbosprężarkę od wielu lat. Ferrari jako jeden z nielicznych producentów stronił od tego typu rozwiązań. Ostatecznie zdecydowano się na turbinę by ograniczyć emisję spalin. Samochód napędzany jest V8, które generuje moc 560 KM i moment obrotowy 755 Nm. Przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 3,6 sekund, a prędkość maksymalna wynosi 317 km/h.
    Samochód sportowy klasy średniej produkowany przez włoską markę Ferrari w latach 2008–2017. Samochód zadebiutował jesienią 2008 roku w Maranello oraz podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu. Wyposażono go w system kontroli trakcji F1-Trac, który debiutował w modelu 599 GTB Fiorano, nowe tylne zawieszenie typu multilink oraz karbonowo-ceramiczne tarcze hamulcowe. Silnik to konstrukcja adoptowana z Ferrari F430, jest nim V8 o pojemności 4,3 l, które generuje moc 460 KM. Silnik ten umieszczono z przodu za przednią osią, a by zachować dobry rozkład mas przed tylną osią znalazła się siedmiostopniowa przekładnia współpracująca z podwójnym sprzęgłem. W lutym 2014 roku Ferrari zaprezentowało model California T wyposażony w turbodoładowanie. To pierwszy samochód produkcyjny firmy wyposażony w turbosprężarkę od wielu lat. Ferrari jako jeden z nielicznych producentów stronił od tego typu rozwiązań. Ostatecznie zdecydowano się na turbinę by ograniczyć emisję spalin. Samochód napędzany jest V8, które generuje moc 560 KM i moment obrotowy 755 Nm. Przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 3,6 sekund, a prędkość maksymalna wynosi 317 km/h.
    Dodge Viper ACR – Dodge Viper VX I to piąta i ostatnia generacja Vipera. Wprowadzony w roku modelowym 2013 samochód został całkowicie przeprojektowany i zawierał takie funkcje, jak system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania, elektroniczna kontrola stabilności i kontrola trakcji, dzięki którym samochód był zgodny z nowoczesnymi standardami bezpieczeństwa pojazdu. Na targach SEMA 2014 Dodge zaprezentował samochód koncepcyjny Viper ACR oparty na VX I. Samochód został ostatecznie wprowadzony w 2015 roku na rok modelowy 2016. Viper ACR 2016 został wyposażony w zupełnie nowy aerodynamiczny zestaw karoserii wykonany z włókna węglowego, który zawierał nowy przedni splitter i nieruchome tylne skrzydło z włókna węglowego, wytwarzając łącznie 680,5 kg docisku na zakrętach. Silnik V10 o pojemności 8,4 l wytwarzał moc 645 KM i 813Nm momentu obrotowego. Viper ACR osiąga prędkość maksymalną 284 km/h, a przyspieszenie 0-100 km/h trwa 3,9 s. Produkcja VX I zakończyła się w sierpniu 2017 roku i oznaczała zakończenie produkcji Vipera.
    Dodge Viper VX I to piąta i ostatnia generacja Vipera. Wprowadzony w roku modelowym 2013 samochód został całkowicie przeprojektowany i zawierał takie funkcje, jak system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania, elektroniczna kontrola stabilności i kontrola trakcji, dzięki którym samochód był zgodny z nowoczesnymi standardami bezpieczeństwa pojazdu. Na targach SEMA 2014 Dodge zaprezentował samochód koncepcyjny Viper ACR oparty na VX I. Samochód został ostatecznie wprowadzony w 2015 roku na rok modelowy 2016. Viper ACR 2016 został wyposażony w zupełnie nowy aerodynamiczny zestaw karoserii wykonany z włókna węglowego, który zawierał nowy przedni splitter i nieruchome tylne skrzydło z włókna węglowego, wytwarzając łącznie 680,5 kg docisku na zakrętach. Silnik V10 o pojemności 8,4 l wytwarzał moc 645 KM i 813Nm momentu obrotowego. Viper ACR osiąga prędkość maksymalną 284 km/h, a przyspieszenie 0-100 km/h trwa 3,9 s. Produkcja VX I zakończyła się w sierpniu 2017 roku i oznaczała zakończenie produkcji Vipera.