Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 9 takich materiałów
    Porsche Carrera GT – Supersamochód produkowany przez niemiecką markę Porsche w latach 2004–2007. Samochód został zaprezentowany po raz pierwszy pod nazwą 980 podczas targów motoryzacyjnych w Genewie w 2000 roku. Podwozie było nową konstrukcją, natomiast nadwozie pochodziło z drogowej wersji Porsche 911 GT 1 Evo. W prototypie użyto wolnossącego silniku widlastego V10 o pojemności 5,5 l i mocy 567 KM. Prototyp przyspieszał 0-100 km/h w 3,8 sekund i osiągał prędkość maksymalną 354 km/h. Dwa lata później nastąpiła druga prezentacja Carrery GT, tym razem w wersji produkcyjnej. Przekonstruowano m.in. silnik zwiększając jego pojemności do 5,7 l oraz moc do 612 KM. Moment obrotowy wyniósł 590 Nm. W wersji produkcyjne Carrera GT osiąga prędkość maksymalną 330 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 3,9 sekund. Niektóre testy pokazują, że samochód potrafi rozpędzić się do 346 km/h, a 100 km/h osiąga w 3,5 sekundy. Jednak nie są to oficjalne dane producenta, przyspieszenia mogą różnić się od siebie doborem opon, warunkiem nawierzchni i pogody.
    Supersamochód produkowany przez niemiecką markę Porsche w latach 2004–2007. Samochód został zaprezentowany po raz pierwszy pod nazwą 980 podczas targów motoryzacyjnych w Genewie w 2000 roku. Podwozie było nową konstrukcją, natomiast nadwozie pochodziło z drogowej wersji Porsche 911 GT 1 Evo. W prototypie użyto wolnossącego silniku widlastego V10 o pojemności 5,5 l i mocy 567 KM. Prototyp przyspieszał 0-100 km/h w 3,8 sekund i osiągał prędkość maksymalną 354 km/h. Dwa lata później nastąpiła druga prezentacja Carrery GT, tym razem w wersji produkcyjnej. Przekonstruowano m.in. silnik zwiększając jego pojemności do 5,7 l oraz moc do 612 KM. Moment obrotowy wyniósł 590 Nm. W wersji produkcyjne Carrera GT osiąga prędkość maksymalną 330 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 3,9 sekund. Niektóre testy pokazują, że samochód potrafi rozpędzić się do 346 km/h, a 100 km/h osiąga w 3,5 sekundy. Jednak nie są to oficjalne dane producenta, przyspieszenia mogą różnić się od siebie doborem opon, warunkiem nawierzchni i pogody.
    20 sierpnia 2022, 18:51 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    27- latek z Wrocławia i jego czarne perełki: 346 HP e46 M3 oraz 450 HP M4 f82
    15 grudnia 2020, 15:14 przez ~usernameed | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    hi_5

    15 listopada 2020, 16:24 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Test zużycia paliwa w cyklu miejskim.
    1 października 2020, 10:31 przez Marekzeszczecina (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    5 października 2019, 19:29 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pagani Zonda Monza – Poprzednik Zondy R (bo nie może się poruszać po drogach publicznych).
Do napędu użyto jednostki V12 7,3 l (7291 cm³) 60° DOHC 48v/4 zawory cylinder (Mercedes-Benz E73 AMG M120), generującą moc maksymalną 600 KM przy 5800 obr/min. Maksymalny moment obrotowy wynosi 786 Nm przy 4300 obr/min. Prędkość maksymalna wynosi 346 km/h, zaś przyspieszenie 0–100 km/h jest nieznane. Moc przenoszona była na tylną oś poprzez 6–biegową manualną skrzynię biegów.
    Poprzednik Zondy R (bo nie może się poruszać po drogach publicznych).
    Do napędu użyto jednostki V12 7,3 l (7291 cm³) 60° DOHC 48v/4 zawory cylinder (Mercedes-Benz E73 AMG M120), generującą moc maksymalną 600 KM przy 5800 obr/min. Maksymalny moment obrotowy wynosi 786 Nm przy 4300 obr/min. Prędkość maksymalna wynosi 346 km/h, zaś przyspieszenie 0–100 km/h jest nieznane. Moc przenoszona była na tylną oś poprzez 6–biegową manualną skrzynię biegów.
    7 października 2014, 16:51 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    2013 Dodge Challenger SRT8 392 6.4-liter V8 – Witam serdecznie motokilerów. Jestem nowym użytkownikiem, który kocha muscule cars. Postaram się wam podrzucać co jakiś czas perełki amerykańskiej motoryzacji. Na start Dodge Challenger SRT8 z 2013 r. przepiękny prawda? Co siedzi w tej bestii? 6,4-litrowe HEMI V8 470 KM (346 kW) przy 6000 rpm i momencie obrotowym 470 lbs-ft przy 4200 obrotach na minutę Samochód przyspiesza od 0-100 km / h lub 0-60 mph ~ w ciągu 5 sekund. Prędkość maksymalna wynosi 293km/h (182 mph) z manualną skrzynią biegów, a z automatyczną skrzynią biegów 282 km / h (175 mph) Pozdrawiam serdecznie wszystkich motomaniaków. Jeżeli się spodoba, to w krótki czasie dodam kolejny materiał z ukochanym muscule
    Witam serdecznie motokilerów. Jestem nowym użytkownikiem, który kocha muscule cars. Postaram się wam podrzucać co jakiś czas perełki amerykańskiej motoryzacji. Na start Dodge Challenger SRT8 z 2013 r. przepiękny prawda? Co siedzi w tej bestii? 6,4-litrowe HEMI V8 470 KM (346 kW) przy 6000 rpm i momencie obrotowym 470 lbs-ft przy 4200 obrotach na minutę Samochód przyspiesza od 0-100 km / h lub 0-60 mph ~ w ciągu 5 sekund. Prędkość maksymalna wynosi 293km/h (182 mph) z manualną skrzynią biegów, a z automatyczną skrzynią biegów 282 km / h (175 mph) Pozdrawiam serdecznie wszystkich motomaniaków. Jeżeli się spodoba, to w krótki czasie dodam kolejny materiał z ukochanym muscule
    Dodge Charger cz 7 generacja 4 – Czwarta generacja Chargera zadebiutowała jako rocznik 1975, jedyny dostępny wariant to Charger SE. Konstrukcja opierała się na Chryslerze Cordoba, rozstaw osi wynosił 2921 mm, długość nadwozia to 5486 mm. Silnik V8 5.9 360 generował 182 KM (134 kW) i 393 Nm, V8 5.2 318 - 152 KM (112 kW) i 346 Nm, V8 6.6 400 zaś 192 KM (142 kW) i 393 Nm. Montaż zakończono w 1978, następcą został podobny model Magnum.


zrobione na prośbę użytkownika danio
    Czwarta generacja Chargera zadebiutowała jako rocznik 1975, jedyny dostępny wariant to Charger SE. Konstrukcja opierała się na Chryslerze Cordoba, rozstaw osi wynosił 2921 mm, długość nadwozia to 5486 mm. Silnik V8 5.9 360 generował 182 KM (134 kW) i 393 Nm, V8 5.2 318 - 152 KM (112 kW) i 346 Nm, V8 6.6 400 zaś 192 KM (142 kW) i 393 Nm. Montaż zakończono w 1978, następcą został podobny model Magnum.


    zrobione na prośbę użytkownika danio
    29 listopada 2013, 13:46 przez mrozu111 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)

    1