Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 4 takie materiały
    Indian 741 Military '42 – Motor spotkany na motobazarze w Poznaniu. Ciekawostka: motor ma dwie łaty na baku prawdopodobnie ślad naprawy po przebiciu przez naboje.
    Motor spotkany na motobazarze w Poznaniu. Ciekawostka: motor ma dwie łaty na baku prawdopodobnie ślad naprawy po przebiciu przez naboje.
    12 grudnia 2015, 20:28 przez Macieyerk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Zdjęcia własne

    Ariel Atom V8 – Inżynierowie Ariela jeszcze nigdy nie byli chyba tak blisko skonstruowania odpowiednika bolidu F1 do jazdy po drogach publicznych i torach. Firma zamierza zainstalować w swoim gokarcie jednostkę V8. Silnik stworzyli Amerykanie, łącząc ze sobą dwie jednostki motocyklowe Suzuki. Cała konstrukcja jednostki napędowej waży ok. 90 kg. Moc? W podstawowej wersji V-ósemka produkuje 475 KM!

Jednak Ariel zamierza też wypuścić 500-konną wersję wyścigową. Samochód będzie przyspieszał do "setki" w zaledwie 2,3 sekundy, a maksymalna prędkość będzie wynosiła ok. 320 km/h. A to wszystko w samochodzie, który nie ma szyby!

Moc trafia na koła poprzez 6-biegową skrzynię sekwencyjną, która zniesie możliwości wysokoobrotowego silnika (16,5 tys. obr./min.). Wzmocnieniu uległy też hamulce i zawieszenie, a koła zostały wyposażone w ogumienie Toyo X-rated. 

Ariel zamierza wyprodukować zaledwie 25 sztuk, każda ma kosztować ok. 183 tys. euro (741 tys. zł).
    Inżynierowie Ariela jeszcze nigdy nie byli chyba tak blisko skonstruowania odpowiednika bolidu F1 do jazdy po drogach publicznych i torach. Firma zamierza zainstalować w swoim gokarcie jednostkę V8. Silnik stworzyli Amerykanie, łącząc ze sobą dwie jednostki motocyklowe Suzuki. Cała konstrukcja jednostki napędowej waży ok. 90 kg. Moc? W podstawowej wersji V-ósemka produkuje 475 KM!

    Jednak Ariel zamierza też wypuścić 500-konną wersję wyścigową. Samochód będzie przyspieszał do "setki" w zaledwie 2,3 sekundy, a maksymalna prędkość będzie wynosiła ok. 320 km/h. A to wszystko w samochodzie, który nie ma szyby!

    Moc trafia na koła poprzez 6-biegową skrzynię sekwencyjną, która zniesie możliwości wysokoobrotowego silnika (16,5 tys. obr./min.). Wzmocnieniu uległy też hamulce i zawieszenie, a koła zostały wyposażone w ogumienie Toyo X-rated.

    Ariel zamierza wyprodukować zaledwie 25 sztuk, każda ma kosztować ok. 183 tys. euro (741 tys. zł).
    1 marca 2012, 21:43 przez DOMINIK200 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj

    1