Szukaj
Znalazłem 35 takich materiałów
Pomimo dużej mocy, jest jednocześnie lekki, gdyż w znacznej części został wykonany z aluminium. 8-biegowa automatyczna skrzynia biegów zmienia biegi w zaledwie 150 milisekund (tryb jazdy Race). Przyspieszenie 0-100km/h w 3,9 sekundy
Specka:
Audi RS e-tron GT od 604 900zł (ten 800k)
Moment: 830Nm
Bateria: 83,7kwh netto
Moc: 440kw (598HP i 646HP na boost)
Skrzynia: 2 biegi na tylnej osi
Zawieszenie: powietrzne
Tylna skretna oś w standardzie
Masa: 2323kg
E-diff
Bagażnik: 350 litrów
Frunk: 81 litrów
0-100 w 3.3s (mierzone 2.9s)
Zużycie: 21,4 kWh na 100km (teoretyczne)
Zasięg: 456km WLTP
Ładowanie: Na 50kw ładowarce 1,5h
*10h około 100km zasiegu z gniazdka
Koła: 21”
Opony: Michelin Pilot Alpin 5 | 305mm R
rozkład masy: 50:50
CX: 0,24
Ciekawostka:
Produkowany jest w tej samej fabryce co Audi R8 (ta sama linia produkcyjna)
Na dniach wrzucę fotki po oczyszczeniu.
Zatem kolejna akcja reanimacja.
1 2 3 4 > ostatnia ›
« poprzednia 1 2 3 4 następna »