Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 28 takich materiałów
    Mercedes-Benz SL65 AMG Black Series – Samochód sportowy klasy średniej produkowany pod niemiecką marką Mercedes-Benz w latach 1954−2020, został zaprezentowany po raz pierwszy w lutym 1954 roku. Piątą generację SL zaprezentowano po raz pierwszy w październiku 2001 roku. Technicznie SL (R230) spokrewniony jest z Klasą S (W220) oraz coupe serii CL (C215). W każdym z tych trzech luksusowych samochodów zastosowano podwozie o niemal jednakowej konstrukcji, w bogatszych wersjach wyposażeniowych montowane jest hydrauliczne zawieszenie Active Body Control. Każde z aut wykorzystuje podobny układ napędowy. Wersje przygotowane przez AMG różnią się od modeli seryjnych, nie tylko silnikami, ale też wyglądem zewnętrznym. Zaopatrzone są w inne: zderzaki i progi, zapewniające lepszą dynamikę, wzory felg aluminiowych, lampy tylne oraz inny układ wydechowy. Wersja SL65 AMG Black Series napędzana jest sześciolitrowym V12 Twin-turbo o mocy 670 KM i momencie obrotowym 1000 Nm. Przyspieszenie 0-100 km/h zajmuje 3,8 sekund, a prędkość maksymalna samochodu jest ograniczona elektronicznie do 320 km/h.
    Samochód sportowy klasy średniej produkowany pod niemiecką marką Mercedes-Benz w latach 1954−2020, został zaprezentowany po raz pierwszy w lutym 1954 roku. Piątą generację SL zaprezentowano po raz pierwszy w październiku 2001 roku. Technicznie SL (R230) spokrewniony jest z Klasą S (W220) oraz coupe serii CL (C215). W każdym z tych trzech luksusowych samochodów zastosowano podwozie o niemal jednakowej konstrukcji, w bogatszych wersjach wyposażeniowych montowane jest hydrauliczne zawieszenie Active Body Control. Każde z aut wykorzystuje podobny układ napędowy. Wersje przygotowane przez AMG różnią się od modeli seryjnych, nie tylko silnikami, ale też wyglądem zewnętrznym. Zaopatrzone są w inne: zderzaki i progi, zapewniające lepszą dynamikę, wzory felg aluminiowych, lampy tylne oraz inny układ wydechowy. Wersja SL65 AMG Black Series napędzana jest sześciolitrowym V12 Twin-turbo o mocy 670 KM i momencie obrotowym 1000 Nm. Przyspieszenie 0-100 km/h zajmuje 3,8 sekund, a prędkość maksymalna samochodu jest ograniczona elektronicznie do 320 km/h.
    Maserati Merak SS – Supersamochód klasy kompaktowej produkowany przez włoską markę Maserati w latach 1974-1982. Nazwa samochodu pochodzi od odległej od Ziemi o 79 lata świetlne gwiazdy - Merak leżącej w gwiazdozbiorze Wielka Niedźwiedzica. Zaprezentowany w 1974 pojazd zyskał określenie la Borina lub malej Bory, gdyż w zasadzie była to skromniejsza odmiana modelu Maserati Bora. Samochód posiada centralnie umieszczony silnik V6 o pojemności 3 l, który wytwarza moc 190 KM. Silnik ten jest rozwinięciem konstrukcji z Citroena SM. Bora z SM dzieli również deskę rozdzielczą oraz hydrauliczne hamulce. W 1976 zaprezentowano mocniejszą odmianę - SS o mocy 220 KM i mniejszej o 152 kg masie, osiągającą prędkość maksymalną 245 km/h.
    Supersamochód klasy kompaktowej produkowany przez włoską markę Maserati w latach 1974-1982. Nazwa samochodu pochodzi od odległej od Ziemi o 79 lata świetlne gwiazdy - Merak leżącej w gwiazdozbiorze Wielka Niedźwiedzica. Zaprezentowany w 1974 pojazd zyskał określenie la Borina lub malej Bory, gdyż w zasadzie była to skromniejsza odmiana modelu Maserati Bora. Samochód posiada centralnie umieszczony silnik V6 o pojemności 3 l, który wytwarza moc 190 KM. Silnik ten jest rozwinięciem konstrukcji z Citroena SM. Bora z SM dzieli również deskę rozdzielczą oraz hydrauliczne hamulce. W 1976 zaprezentowano mocniejszą odmianę - SS o mocy 220 KM i mniejszej o 152 kg masie, osiągającą prędkość maksymalną 245 km/h.
    Kilka słów o hydraulicznym kasowaniu luzu zaworowego.
    1 maja 2021, 10:46 przez ~Motozynier | Do ulubionych | Skomentuj
    JACCS Honda  Civic EG6 SiR-II – Mały potwór

Nadwozie:
Całkowita długość x szerokość x wysokość: 4070 x 1695 x 1350 mm
Rozstaw osi: 2570mm
Tor (przód/tył ): 1475/1465mm
Zawieszenie (przód i tył): Podwójne wahacze
Skrzynia biegów: 5-biegowa MT
Masa pojazdu: 810 kg lub więcej (ze sterownikami)
Hamulce (przód i tył): hydrauliczne tarczowe wentylowane
SILNIK:
Model: B16A
czterocylindrowy DOHC 16 zaworów
Pojemność: 1595cc
Średnica cylindra x Skok (mm): 81.0 x 77.4mm
Maksymalna moc wyjściowa: Więcej niż 230ps / 8500rpm
Maksymalny moment obrotowy: 19,5 kg - m / 8000rpm

*W żródle filmik jak to jeździ
    Mały potwór

    Nadwozie:
    Całkowita długość x szerokość x wysokość: 4070 x 1695 x 1350 mm
    Rozstaw osi: 2570mm
    Tor (przód/tył ): 1475/1465mm
    Zawieszenie (przód i tył): Podwójne wahacze
    Skrzynia biegów: 5-biegowa MT
    Masa pojazdu: 810 kg lub więcej (ze sterownikami)
    Hamulce (przód i tył): hydrauliczne tarczowe wentylowane
    SILNIK:
    Model: B16A
    czterocylindrowy DOHC 16 zaworów
    Pojemność: 1595cc
    Średnica cylindra x Skok (mm): 81.0 x 77.4mm
    Maksymalna moc wyjściowa: Więcej niż 230ps / 8500rpm
    Maksymalny moment obrotowy: 19,5 kg - m / 8000rpm

    *W żródle filmik jak to jeździ
    Lowrider – Ciekawe dla czego w Polsce zmiana  zwieszenia na pneumatyczne lub hydrauliczne jest nielegalna?
    Ciekawe dla czego w Polsce zmiana zwieszenia na pneumatyczne lub hydrauliczne jest nielegalna?
    Projekt mojego Golfa II – 1990 rok wersja wyposażenia CL, seryjnie w silniku 1.6 PN czyli totalna bieda. 
Aktualnie:
-SILNIK: 2.0 16v 9a 136 PS i 180 Nm ,
-UKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia AYK od Passata B3+hydrauliczne sprzęgło,
-UKŁAD HAMULCOWY: przód 256mm wentylowane, tył tarcze 226mm, klocki RoadHouse,korektor siły hamowania, całość zasilana pompą 22mm od B3 GT 16v,
-ZAWIESZENIE: przód: odmalowane wahacze+nowe tuleje, końcówki i sworznie Febi, dołożony stabilizator od Corrado G60, amortyzatory oryginalne od diesla+sprężyny czerwone około -60mm,
tył: belka ze stabilizatorem na nowych tulejach, amortyzatory podobnie jak z przodu.

Ogólnie samochód już jeździł, jednak jeszcze bardzo dużo pracy mnie czeka.
    1990 rok wersja wyposażenia CL, seryjnie w silniku 1.6 PN czyli totalna bieda.
    Aktualnie:
    -SILNIK: 2.0 16v 9a 136 PS i 180 Nm ,
    -UKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia AYK od Passata B3+hydrauliczne sprzęgło,
    -UKŁAD HAMULCOWY: przód 256mm wentylowane, tył tarcze 226mm, klocki RoadHouse,korektor siły hamowania, całość zasilana pompą 22mm od B3 GT 16v,
    -ZAWIESZENIE: przód: odmalowane wahacze+nowe tuleje, końcówki i sworznie Febi, dołożony stabilizator od Corrado G60, amortyzatory oryginalne od diesla+sprężyny czerwone około -60mm,
    tył: belka ze stabilizatorem na nowych tulejach, amortyzatory podobnie jak z przodu.

    Ogólnie samochód już jeździł, jednak jeszcze bardzo dużo pracy mnie czeka.
    Skakanka – Skakanka w wydaniu Amerykańskim
    Skakanka w wydaniu Amerykańskim
    Moje dzieci! – Nie każda dziewczyna jest "blacharą". Nie raz słyszałam że dziwne jest to, żeby dziewczyna wiedziała co to jest  intercooler albo zawór wydechowy lub popychacze hydrauliczne. Czasami padały jakieś nawet dziwne komentarze na temat tego, że uczę się Gastronomii a mam obeznanie w Mechanice pojazdowej, ale mój chłopak przynajmniej jest dumny ze mnie. To on nauczył mnie wszystkiego. Colcik to mój malutki prezencik. Uwielbiam go mimo tego, że nie należy do najszybszych i najpiękniejszych! POZDRAWIAM WSZYSTKICH MOTOKILLERÓW!
    Nie każda dziewczyna jest "blacharą". Nie raz słyszałam że dziwne jest to, żeby dziewczyna wiedziała co to jest intercooler albo zawór wydechowy lub popychacze hydrauliczne. Czasami padały jakieś nawet dziwne komentarze na temat tego, że uczę się Gastronomii a mam obeznanie w Mechanice pojazdowej, ale mój chłopak przynajmniej jest dumny ze mnie. To on nauczył mnie wszystkiego. Colcik to mój malutki prezencik. Uwielbiam go mimo tego, że nie należy do najszybszych i najpiękniejszych! POZDRAWIAM WSZYSTKICH MOTOKILLERÓW!
    19 października 2014, 23:51 przez fuckit (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    własne

    Maserati Tipo 8CM – Model 8CM był zwycięskim samochodem w rękach najwybitniejszych kierówców tych czasów. 3 litrowy silnik był ostatni zaprojektowany przez Alfieri Maserati, założyciela marki i był początkowo przeznaczony dla samochodu z napędem na przód. Odrzucono ten projekt, silnik został użyty w pierwszym dla Maserati samochodzie typu Grand Prix i jako pierwszy w Eurpie był wyposażony w hydrauliczne sterowanie hamulców. Model na zdjęciach był prowadzony przez jednego z najlepszych kierówców w całej historii sportu motorowego, Tazio Nuvolari.

Silnik: R8 DOHC 2991cc
Moc: 240 KM przy 5800 obr/min.
V max: 250 km/h
    Model 8CM był zwycięskim samochodem w rękach najwybitniejszych kierówców tych czasów. 3 litrowy silnik był ostatni zaprojektowany przez Alfieri Maserati, założyciela marki i był początkowo przeznaczony dla samochodu z napędem na przód. Odrzucono ten projekt, silnik został użyty w pierwszym dla Maserati samochodzie typu Grand Prix i jako pierwszy w Eurpie był wyposażony w hydrauliczne sterowanie hamulców. Model na zdjęciach był prowadzony przez jednego z najlepszych kierówców w całej historii sportu motorowego, Tazio Nuvolari.

    Silnik: R8 DOHC 2991cc
    Moc: 240 KM przy 5800 obr/min.
    V max: 250 km/h
    18 października 2014, 16:28 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne