Szukaj
Znalazłem 28 takich materiałów
Nadwozie:
Całkowita długość x szerokość x wysokość: 4070 x 1695 x 1350 mm
Rozstaw osi: 2570mm
Tor (przód/tył ): 1475/1465mm
Zawieszenie (przód i tył): Podwójne wahacze
Skrzynia biegów: 5-biegowa MT
Masa pojazdu: 810 kg lub więcej (ze sterownikami)
Hamulce (przód i tył): hydrauliczne tarczowe wentylowane
SILNIK:
Model: B16A
czterocylindrowy DOHC 16 zaworów
Pojemność: 1595cc
Średnica cylindra x Skok (mm): 81.0 x 77.4mm
Maksymalna moc wyjściowa: Więcej niż 230ps / 8500rpm
Maksymalny moment obrotowy: 19,5 kg - m / 8000rpm
*W żródle filmik jak to jeździ
Aktualnie:
-SILNIK: 2.0 16v 9a 136 PS i 180 Nm ,
-UKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia AYK od Passata B3+hydrauliczne sprzęgło,
-UKŁAD HAMULCOWY: przód 256mm wentylowane, tył tarcze 226mm, klocki RoadHouse,korektor siły hamowania, całość zasilana pompą 22mm od B3 GT 16v,
-ZAWIESZENIE: przód: odmalowane wahacze+nowe tuleje, końcówki i sworznie Febi, dołożony stabilizator od Corrado G60, amortyzatory oryginalne od diesla+sprężyny czerwone około -60mm,
tył: belka ze stabilizatorem na nowych tulejach, amortyzatory podobnie jak z przodu.
Ogólnie samochód już jeździł, jednak jeszcze bardzo dużo pracy mnie czeka.
Silnik: R8 DOHC 2991cc
Moc: 240 KM przy 5800 obr/min.
V max: 250 km/h
1 2 3 > ostatnia ›
« poprzednia 1 2 3 następna »