Szukaj
Znalazłem 11 takich materiałów
W takim modelu, tyle że z '31, Enzo Ferrari rozstrzygnął ostatni wyścig w jego karierze: Il Giro delle Tre Province ( okrążenie trzech województw) 9 sierpnia 1931 roku, ukończył wyścig na drugim miejscu, za Tazio Nuvolari.
Silnik R8 o pojemności 2336cm³ generował 165 KM, co pozwalało ośiągnąć 195 km/h
Pierwsze Ferrari zrealizowane w Maranello. Z tej racji Enzo Ferrari zdecydował że ten model musiał mieć "widlastą dwunastkę" pod maską. Ten silnik, jedyny taki w wyścigach tamtych lat, pozwolił na natychmiastowy sukces w wielu kategoriach.
Był też ostatnim pojazdem z starym kolorem "rosso corsa Alfa Romeo", późniejsze samochody miały odcień "rosso corsa FIAT". Samochód na zdjęciach jest rekonstrukcją egzemplarza który wygrał pierwszy wyścig dla Ferrari. GP Rzymu 25 maja 1947 roku.
Silnik: V12, 1496cc, 100 KM
V max: 170 km/h
W 1963 roku została podjęta decyzja zaprezentowania na salonie w Turynie dwa modele o innych obliczach: Quattroporte i 2 miejscowa Berlinetta ( później nazwana "Mistral"). Ów czas Quattroporte stał się najszybszą limuzyną na świecie. Mimo, że kosztował 6.230.000 lirów (tyle co 13 Fiatów 500) był posiadany przez wielu ważnych osób na całym świecie, od głów państw po aktorów i prywatnych kolekcjonerów. Od pierwszej generacji Quattroporte stanowi jeden z najważniejszych modeli marki z trójzębem na masce.
Pierwszym właścicielem egzemplarza na zdjęciach był Marcello Mastroianni.
Silnik: V8 DOHC, 4.2l
Moc 260 KM
Prędkość max. 230 km/h
1 2 > ostatnia ›
« poprzednia 1 2 następna »