Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 48 takich materiałów
    To już drugi silnik w tym aucie…ten miał być igła! Ale po zakupie mechanik przeprowadził remont silnika przy czym nie sciągał głowicy ale pierścienie wymienił…przynajmniej tak została poinformowana klientka. Tragedia to mało powiedziane!

    ----------------------------------
    Zapraszamy do naszego warsztatu:
    Tel. 576570302
    V8 Customs Polska
    24 maja 2023, 7:18 przez V8Customs (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.youtube.com/v8customs

    Dzisiaj na warsztacie Audi Q7 3.0TFSI, problemem jest nadmierne spalanie oleju silnikowego.
    Pojazd został sprowadzony z USA przy tym stal kilka miesięcy nieodpalany, czyżby pierścienie olejowe się zastały? kompresja jest niska ale może uda się ją poprawić bezinwazyjnie.
    30 marca 2023, 22:50 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    21 lutego 2021, 10:53 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pasja łączy a nie dzieli – Audi moja świeżo po zakupie a BMW e91 kumpla również świeżo po zakupie, nie ważne czy 4 pierścienie czy BMW pasja ta sama :D
    Audi moja świeżo po zakupie a BMW e91 kumpla również świeżo po zakupie, nie ważne czy 4 pierścienie czy BMW pasja ta sama :D
    Audi 80 – Niektórym to zwykłe samochody, nam znaczą coś więcej
    Niektórym to zwykłe samochody, nam znaczą coś więcej
    Co oznaczają cztery koła w logo Audi? – Firmy wchodzące w skład marki.  4 pierścienie są  oficjalnym logo Audi od 1985 roku. Wcześniej oznaczały one 4 firmy wchodzące w skład spółki Auto Union. Były to: Audi, Horch, DKW i Wandereemerget.
    Firmy wchodzące w skład marki. 4 pierścienie są oficjalnym logo Audi od 1985 roku. Wcześniej oznaczały one 4 firmy wchodzące w skład spółki Auto Union. Były to: Audi, Horch, DKW i Wandereemerget.
    Pojeżdżone – Korzystając z ładnej pogody wyciągnąłem z garażu moją drugą zabawkę, a właściwie mój główny środek transportu w okresie wiosna-jesień. Długo jej tu nie było, bo w zeszłym roku za dużo nie latałem. W samym środku sezonu motocykl zaczął brać koszmarne ilości oleju, ok 0,5 l/300km. Winna okazała się zerwana gumka zaworowa i za luźne pierścienie. Po wykonanym praktycznie całkiem we własnym zakresie mini-remoncie góry silnika przez 800km, które zrobiłem do końca sezonu poziom oleju się nie zmienił, więc problem mam chyba z głowy. Generalnie jak wiosna zacznie się na poważnie kończę wszystko, co jest do roboty przy Hondzie i latam ile wlezie. Swoją drogą jak ktoś z Trójmiasta i okolic też ma Hondę RFVC to chętnie bym się spotkał i porównał swój egzemplarz z innym.
    Korzystając z ładnej pogody wyciągnąłem z garażu moją drugą zabawkę, a właściwie mój główny środek transportu w okresie wiosna-jesień. Długo jej tu nie było, bo w zeszłym roku za dużo nie latałem. W samym środku sezonu motocykl zaczął brać koszmarne ilości oleju, ok 0,5 l/300km. Winna okazała się zerwana gumka zaworowa i za luźne pierścienie. Po wykonanym praktycznie całkiem we własnym zakresie mini-remoncie góry silnika przez 800km, które zrobiłem do końca sezonu poziom oleju się nie zmienił, więc problem mam chyba z głowy. Generalnie jak wiosna zacznie się na poważnie kończę wszystko, co jest do roboty przy Hondzie i latam ile wlezie. Swoją drogą jak ktoś z Trójmiasta i okolic też ma Hondę RFVC to chętnie bym się spotkał i porównał swój egzemplarz z innym.