Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 27 takich materiałów
    Peugeot 205 GTI – Samochód osobowy klasy aut miejskich produkowany przez francuską markę Peugeot latach 1983-1998. Samochód uważany jest za przełomowy model Peugeota, który zapoczątkował sukcesy finansowe firmy. Przed 205 Peugeot był uważany za najbardziej konserwatywnego producenta spośród francuskiej "wielkiej trójki", który potrafi wytwarzać tylko wielkie sedany takie, jak 504 i 505. U genezy 205 leży przejęcie przez Peugeota firmy Simca w 1978 roku, która posiadała doświadczenie w tworzeniu małych samochodów. W 205 stosowano wiele rodzajów silników benzynowych i diesli. W pierwszych 205 używano silnika typu X "Douvrin" ze starszego modelu Peugeota 104. Później użyto nowszych silników benzynowych serii TU, XU oraz diesla XUD. Pierwsze 205 GTI pojawiły się w 1984 roku i najpierw do napędu stosowane były czterocylindrowe silniki o pojemności 1,6 l o mocy 105 KM i pozwalały na osiągnięcie prędkości maksymalnej 185 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 8,7 sekund. Dostępny był również silnik 1,6 GTI o zwiększonej mocy, który generował moc 115 KM i pozwalał na osiągnięcie prędkości maksymalnej 195 km/h i przyspieszenie 0-100 km/h w 8,7 sekund. Najsilniejszym silnikiem dostępnym w wersji GTI był Silnik 1,9 GTI wprowadzony na rynek w 1986 roku. Silnik ten generował moc 130 KM i pozwalał na osiągnięcie prędkości maksymalnej 203 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 7,8 sekundy. Produkcja 205 zmniejszała się po wprowadzeniu wspólnie zastępujących go modeli 106 i 306. Rynkowy popyt zachęcił jednak Peugeota do stworzenia modelu 206, który zadebiutował w roku 1998. W tym samym roku zakończono produkcję Peugeota 205.
    Samochód osobowy klasy aut miejskich produkowany przez francuską markę Peugeot latach 1983-1998. Samochód uważany jest za przełomowy model Peugeota, który zapoczątkował sukcesy finansowe firmy. Przed 205 Peugeot był uważany za najbardziej konserwatywnego producenta spośród francuskiej "wielkiej trójki", który potrafi wytwarzać tylko wielkie sedany takie, jak 504 i 505. U genezy 205 leży przejęcie przez Peugeota firmy Simca w 1978 roku, która posiadała doświadczenie w tworzeniu małych samochodów. W 205 stosowano wiele rodzajów silników benzynowych i diesli. W pierwszych 205 używano silnika typu X "Douvrin" ze starszego modelu Peugeota 104. Później użyto nowszych silników benzynowych serii TU, XU oraz diesla XUD. Pierwsze 205 GTI pojawiły się w 1984 roku i najpierw do napędu stosowane były czterocylindrowe silniki o pojemności 1,6 l o mocy 105 KM i pozwalały na osiągnięcie prędkości maksymalnej 185 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 8,7 sekund. Dostępny był również silnik 1,6 GTI o zwiększonej mocy, który generował moc 115 KM i pozwalał na osiągnięcie prędkości maksymalnej 195 km/h i przyspieszenie 0-100 km/h w 8,7 sekund. Najsilniejszym silnikiem dostępnym w wersji GTI był Silnik 1,9 GTI wprowadzony na rynek w 1986 roku. Silnik ten generował moc 130 KM i pozwalał na osiągnięcie prędkości maksymalnej 203 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 7,8 sekundy. Produkcja 205 zmniejszała się po wprowadzeniu wspólnie zastępujących go modeli 106 i 306. Rynkowy popyt zachęcił jednak Peugeota do stworzenia modelu 206, który zadebiutował w roku 1998. W tym samym roku zakończono produkcję Peugeota 205.
    18 września 2022, 20:29 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Peugeot 205 GTI – Samochód osobowy klasy aut miejskich produkowany przez francuską markę Peugeot latach 1983-1998. 205 uważany jest za przełomowy model Peugeota, który zapoczątkował sukcesy finansowe firmy. Przed 205 producent uważany był był uważany za najbardziej konserwatywnego producenta spośród francuskiej "wielkiej trójki", który potrafi wytwarzać tylko wielkie sedany takie, jak 504 i 505. U genezy 205 leży przejęcie przez Peugeota firmy Simca w 1978 roku, która posiadała doświadczenie w tworzeniu małych samochodów. W 205 stosowano wiele rodzajów silników benzynowych i diesli. W pierwszych 205 używano silnika typu X "Douvrin" ze starszego modelu Peugeota 104. Później użyto nowszych silników benzynowych serii TU, XU oraz diesla XUD. Podczas 15-letniego okresu produkcji 205 nie został poddany faceliftingowi poza drobnymi zmianami deski rozdzielczej w 1987 roku i niewielkich zmian m.in. tylnej klapy oraz świateł w 1990 roku. Pierwsze wersje GTI pojawiły się w 1984 roku i początkowo do napędu użyto czterocylindrowego silnika o pojemności 1,6 l i mocy 115 km, co pozwalało na przyspieszenie do 100 km/h 8,7 sekund i osiągnąć prędkość maksymalną 195 km/h. Silnik 1,9 GTI został wprowadzony na rynek w 1986 roku, generował on moc 130 KM, dzięki czemu przyspieszenie do 100 km/h zajmowało 7,8 sekund, a prędkość maksymalna zwiększyła się do 203 km/h. Produkcja 205 zmniejszała się po wprowadzeniu wspólnie zastępujących go modeli 106 i 306. Rynkowy popyt zachęcił jednak Peugeota do stworzenia modelu 206, który zadebiutował w roku 1998. W tym samym roku zaprzestano produkcji 205.
    Samochód osobowy klasy aut miejskich produkowany przez francuską markę Peugeot latach 1983-1998. 205 uważany jest za przełomowy model Peugeota, który zapoczątkował sukcesy finansowe firmy. Przed 205 producent uważany był był uważany za najbardziej konserwatywnego producenta spośród francuskiej "wielkiej trójki", który potrafi wytwarzać tylko wielkie sedany takie, jak 504 i 505. U genezy 205 leży przejęcie przez Peugeota firmy Simca w 1978 roku, która posiadała doświadczenie w tworzeniu małych samochodów. W 205 stosowano wiele rodzajów silników benzynowych i diesli. W pierwszych 205 używano silnika typu X "Douvrin" ze starszego modelu Peugeota 104. Później użyto nowszych silników benzynowych serii TU, XU oraz diesla XUD. Podczas 15-letniego okresu produkcji 205 nie został poddany faceliftingowi poza drobnymi zmianami deski rozdzielczej w 1987 roku i niewielkich zmian m.in. tylnej klapy oraz świateł w 1990 roku. Pierwsze wersje GTI pojawiły się w 1984 roku i początkowo do napędu użyto czterocylindrowego silnika o pojemności 1,6 l i mocy 115 km, co pozwalało na przyspieszenie do 100 km/h 8,7 sekund i osiągnąć prędkość maksymalną 195 km/h. Silnik 1,9 GTI został wprowadzony na rynek w 1986 roku, generował on moc 130 KM, dzięki czemu przyspieszenie do 100 km/h zajmowało 7,8 sekund, a prędkość maksymalna zwiększyła się do 203 km/h. Produkcja 205 zmniejszała się po wprowadzeniu wspólnie zastępujących go modeli 106 i 306. Rynkowy popyt zachęcił jednak Peugeota do stworzenia modelu 206, który zadebiutował w roku 1998. W tym samym roku zaprzestano produkcji 205.
    Peugeot 205 T16 – 205 to samochód osobowy klasy aut miejskich produkowany przez francuską markę Peugeot latach 1983-1998. Wielokrotnie nagradzany model 205 uważany jest za przełomowy model Peugeota, który zapoczątkował jego sukcesy finansowe. Przed 205 Peugeot był uważany za najbardziej konserwatywnego producenta spośród francuskiej "wielkiej trójki", który potrafi wytwarzać tylko wielkie sedany takie, jak 504 i 505. U genezy 205 leży przejęcie przez Peugeota firmy Simca w 1978 roku, która posiadała doświadczenie w tworzeniu małych samochodów. W 205 stosowano wiele rodzajów silników benzynowych i diesli. W kilkuset egzemplarzach wyprodukowano wersję Turbo 16 (T16) skonstruowaną wspólnie przez Peugeota i firmę Talbot. Samochód posiadał napęd na 4 koła, silnik umieszczony centralnie o pojemności skokowej 1,8 l wraz z turbosprężarką. Był krótszy od Lancii Delty, lecz miał większy rozstaw osi. Samochodem takim, przygotowanym pod rajdy, jeździł m.in. Ari Vatanen. Samochód w wersji T16 ma na koncie dwa zwycięstwa z rzędu w Rajdowych Mistrzostwach Świata w roku 1985 i 1986 oraz trzy z rzędu zwycięstwa w Rajdzie Dakar w latach 1987-1989.
    205 to samochód osobowy klasy aut miejskich produkowany przez francuską markę Peugeot latach 1983-1998. Wielokrotnie nagradzany model 205 uważany jest za przełomowy model Peugeota, który zapoczątkował jego sukcesy finansowe. Przed 205 Peugeot był uważany za najbardziej konserwatywnego producenta spośród francuskiej "wielkiej trójki", który potrafi wytwarzać tylko wielkie sedany takie, jak 504 i 505. U genezy 205 leży przejęcie przez Peugeota firmy Simca w 1978 roku, która posiadała doświadczenie w tworzeniu małych samochodów. W 205 stosowano wiele rodzajów silników benzynowych i diesli. W kilkuset egzemplarzach wyprodukowano wersję Turbo 16 (T16) skonstruowaną wspólnie przez Peugeota i firmę Talbot. Samochód posiadał napęd na 4 koła, silnik umieszczony centralnie o pojemności skokowej 1,8 l wraz z turbosprężarką. Był krótszy od Lancii Delty, lecz miał większy rozstaw osi. Samochodem takim, przygotowanym pod rajdy, jeździł m.in. Ari Vatanen. Samochód w wersji T16 ma na koncie dwa zwycięstwa z rzędu w Rajdowych Mistrzostwach Świata w roku 1985 i 1986 oraz trzy z rzędu zwycięstwa w Rajdzie Dakar w latach 1987-1989.
    Maserati Levante GTS – Samochód osobowy SUV klasy wyższej produkowany pod włoską marką Maserati od 2016 roku. Zapowiedź pierwszego w historii samochodu Maserati z podwyższonym prześwitem została przedstawiona już w 2003 roku, kiedy to producent zaprezentował prototyp Kubang GT Wagon Concept. Kolejną studyjną wizję przedstawiono 8 lat później, jesienią 2011 roku, kiedy to producent ponownie użył nazwy Kubang dla bliskiego produkcyjnej formie prototypu zapowiadającego dużego SUV-a klasy wyższej. Maserati Kubang miało ostatecznie trafić do sprzedaży w bliskiej prototypowi formie w połowie 2013 roku. We wrześniu 2012 roku oficjalnie potwierdzono, że samochód otrzyma inną nazwę - nie Kubang, lecz Levante. Z kolei w marcu 2014 roku producent ogłosił, że premiera samochodu została przełożona co najmniej na 2015 rok. Ostatecznie, prezentacja seryjnego Maserati Levante odbyła się w połowie lutego 2016 roku, zapowiadając przedstawienie samochodu dla światowej publiczności na marzec tego samego roku, kiedy to odbywa się coroczne Geneva Motor Show. Samochód otrzymał zupełnie nowy projekt nadwozia w stosunku do prototypu Kubang z 2011 roku, wyróżniając się dużą atrapą chłodnicy z przodu i charakterystycznymi, wąskimi i zarazem podłużnymi reflektorami. Jednocześnie, Levante utrzymano w podobnym kierunku stylistycznym, co przedstawione kilka lat wcześniej sedany Ghibli i Quattroporte. W listopadzie 2018 roku Maserati przedstawiło sportową odmianę Levante GTS, która wyróżnia się specjalnym pakietem stylistycznym ze spojlerami i nakładkami na progi, a także mocniejszym silnikiem V8 o pojemności 3,8 l, który wytwarza moc 550 KM i 550 Nm momentu obrotowego, dzięki czemu Levante GTS osiąga prędkość maksymalną 291 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 4,2 sekundy.
    Samochód osobowy SUV klasy wyższej produkowany pod włoską marką Maserati od 2016 roku. Zapowiedź pierwszego w historii samochodu Maserati z podwyższonym prześwitem została przedstawiona już w 2003 roku, kiedy to producent zaprezentował prototyp Kubang GT Wagon Concept. Kolejną studyjną wizję przedstawiono 8 lat później, jesienią 2011 roku, kiedy to producent ponownie użył nazwy Kubang dla bliskiego produkcyjnej formie prototypu zapowiadającego dużego SUV-a klasy wyższej. Maserati Kubang miało ostatecznie trafić do sprzedaży w bliskiej prototypowi formie w połowie 2013 roku. We wrześniu 2012 roku oficjalnie potwierdzono, że samochód otrzyma inną nazwę - nie Kubang, lecz Levante. Z kolei w marcu 2014 roku producent ogłosił, że premiera samochodu została przełożona co najmniej na 2015 rok. Ostatecznie, prezentacja seryjnego Maserati Levante odbyła się w połowie lutego 2016 roku, zapowiadając przedstawienie samochodu dla światowej publiczności na marzec tego samego roku, kiedy to odbywa się coroczne Geneva Motor Show. Samochód otrzymał zupełnie nowy projekt nadwozia w stosunku do prototypu Kubang z 2011 roku, wyróżniając się dużą atrapą chłodnicy z przodu i charakterystycznymi, wąskimi i zarazem podłużnymi reflektorami. Jednocześnie, Levante utrzymano w podobnym kierunku stylistycznym, co przedstawione kilka lat wcześniej sedany Ghibli i Quattroporte. W listopadzie 2018 roku Maserati przedstawiło sportową odmianę Levante GTS, która wyróżnia się specjalnym pakietem stylistycznym ze spojlerami i nakładkami na progi, a także mocniejszym silnikiem V8 o pojemności 3,8 l, który wytwarza moc 550 KM i 550 Nm momentu obrotowego, dzięki czemu Levante GTS osiąga prędkość maksymalną 291 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 4,2 sekundy.
    BMW 2002 Turbo – BMW Neue Klasse to seria samochodów osobowych produkowanych przez niemiecką marką BMW w latach 1962–1977. Do napędu pojazdu używano benzynowych silników R4 M10, oprócz tego w pojeździe wykorzystano w pełni niezależne zawieszenie z kolumnami McPhersona z przodu oraz hamulce tarczowe. Początkowo samochody oferowane były wyłącznie jako 4-drzwiowe sedany bądź 2-drzwiowe coupe, w późniejszym czasie dostępny był także 2-drzwiowy sedan. Wersja 2002 była 2-drzwiowym sedanem. Topową odmianę - BMW 2002 Turbo zostało zaprezentowane w roku 1973 podczas Frankfurt Motor Show, był to pierwszy seryjnie produkowany turbodoładowany samochód osobowy na rynku europejskim. Napędzany był dwulitrowym R4 turbo, które wytwarzało moc 170 KM i moment obrotowy 240 Nm. Prędkość maksymalna wynosiła 211 km/h a przyspieszenie do 100 km/h zajmowało 7 sekund.
    BMW Neue Klasse to seria samochodów osobowych produkowanych przez niemiecką marką BMW w latach 1962–1977. Do napędu pojazdu używano benzynowych silników R4 M10, oprócz tego w pojeździe wykorzystano w pełni niezależne zawieszenie z kolumnami McPhersona z przodu oraz hamulce tarczowe. Początkowo samochody oferowane były wyłącznie jako 4-drzwiowe sedany bądź 2-drzwiowe coupe, w późniejszym czasie dostępny był także 2-drzwiowy sedan. Wersja 2002 była 2-drzwiowym sedanem. Topową odmianę - BMW 2002 Turbo zostało zaprezentowane w roku 1973 podczas Frankfurt Motor Show, był to pierwszy seryjnie produkowany turbodoładowany samochód osobowy na rynku europejskim. Napędzany był dwulitrowym R4 turbo, które wytwarzało moc 170 KM i moment obrotowy 240 Nm. Prędkość maksymalna wynosiła 211 km/h a przyspieszenie do 100 km/h zajmowało 7 sekund.
    23 kwietnia 2022, 21:59 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Witam po dłuższej przerwie Przed wami kolejne driftowe przygody, na lotnisku Rudniki. To był bardzo udany wypad, na który udało się ogarnąć 2 sedany, 2 touringi, 2 kupety i jednego, mojego, kompokcika. Grill, latanie, zabawa na całego. Jak widać dwulitrówki dawały radę, ja z czerwoną kupetą trenowałem pierwszy raz jakieś poważniejsze pary. Ogólnie adrenalina x1000000, dlatego przepraszam za czasami wyolbrzymione reakcje, krzyki, przeklinanie ale taki po prostu jest drift. Niesamowicie emocjonujący, wyzwalający hormon szczęścia itd.

    Intro możecie podziwiać dzięki Mymonowi

    Nie zapomnijcie dać suba i obczajcie fejsa i insta.

    facebook.com/niechcemisiegarage
    instagram.com/nightriderstv
    22 czerwca 2019, 15:42 przez Yojimbo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    facebook.com/niechcemisiegarage

    Sedany –
    22 lutego 2019, 13:14 przez galandt (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Idealne propozycje na pierwszy samochód
    12 września 2018, 16:35 przez cody25 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    YouTube

    Infiniti M30 – Bliźniak modelu Nissan Leopard. Samochód produkowany był w latach 1989-1992, jako coupe i kabriolet. Posiada napęd na tył i silnik 3.0L V6 o mocy 162HP. Kolejne generacje Infiniti M, to już wyłącznie sedany.
    Bliźniak modelu Nissan Leopard. Samochód produkowany był w latach 1989-1992, jako coupe i kabriolet. Posiada napęd na tył i silnik 3.0L V6 o mocy 162HP. Kolejne generacje Infiniti M, to już wyłącznie sedany.